sobota 1. března 2014

Jarní háčkovaná čapka

Krásný sobotní den,

nekončící kašel se mě a Viki pořád drží a tak sedíme celé dny doma. Ve volných chvílích trochu tvořím, abych si zvedla náladu. Kombinace háček a hodně červené příze zabírá dokonale :-) A tak bude mít Viki na jaro novou hučku, čapku, klobouček... jak chcete. 


Vycházela jsem z návodu zde, který jsem si lehce poupravila (jiná příze, jiná velikost háčku). Háčkovala jsem z červené bavlněné příze značky CATANIA a zbytku béžové příze stejné značky. Zatím je čapka bez aplikace, ale něco se mi klube v hlavě, tak možná příště... :-)

Užívejte krásného počasí

Anička

PS: přiznám se bez mučení, ani já jsem tomu počasí za okny neodolala a vyrazila včera odpoledne alespoň na hodinku a půl na zahradu dělat pořádek. Dala jsem "do pucu" asi čtvrtinu zahrady a bylo mi tak dobře....

2 komentáře:

  1. Ty jsi pilná Aničko .... pletařka i zahradnice:-))) Já jdu na zahradu zítra, dnes jsme byli koukat na dinosaury:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jo, z dobře vykonané práce má člověk takový hřejivý pocit. ;-) Klobouček se povedl. Ať jste brzy fit! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna