pondělí 29. července 2013

Příběh jedné malé rychlorecyklace - vylepšené provázkové prostírání

Dobrý večer,
motem tohoto příspěvku by mohlo být "Co dělá máma? Háčkuje a párá"... Možná si vzpomínáte na jedno z mých provázkových prostírání, které jsem háčkovala. Pokud ne, mám na mysli tato: http://agnieszcinykratochvile.blogspot.cz/
2013/01/karnevalova-maska-taky-zase-trochu.html.

Už delší dobu mi tato prostírání vrtala hlavou. Vlastně od té doby, co jsem si uháčkovala z jutového provázku prostírání na stůl na terase. Vzor, který jsem zvolila (postup zde: http://agnieszcinykratochvile.blogspot.cz/2013/07/nejen-pro-anonymni-lenku-navod-na.html), se mi tak zalíbil, že jsem se rozhodla rozpárat již dříve uháčkované prostírání na jídelní stůl doma a uháčkovat je znovu. 

I když obdivuji složité vzory, přesto mám doma ráda jednoduchost. Raději se vyřádím na barvách... No a ta původní prostírání mi najednou přišla nějaká přeplácaná a málo strohá... 

Už nejsou :-)

Co říkáte na malou rychloproměnu během jednoho odpoledne? :-)





















Krásný večer

Anička

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna