pátek 12. července 2013

Miska "z provázku"


Dobrý večer,
provázkování mne ještě stále nepustilo. Předevčírem jsem dokončila sadu prostírání na venkovní stůl na terase. Kromě 6 háčkovaných "podtácků" pod sklenice, uložené v provázkovém "košíku", mám hotovo i 6 háčkovaných provázkových podložek pod talíře. A taky jsem stihla obháčkovat další plechovku od rozpustného kafe :-)

Manžel už si ze mě dělá legraci, kdy prý hodlám obháčkovat i svoje auto :-) 

A tak jsem začala pro začátek něčím menším - včera jsem si obháčkovala původně jednu vyřazenou červenou keramickou misku... 

Zbylo mi už jen trochu provázku. Další zásoby objednané přes internet zatím nedorazily... A já mám ještě tolik provázkových plánů :-) Vzala jsem si tedy k ruce bavlněnou přízi... Po té kousavé jutě si nemohu vynachválit to příjemné pohlazení. Chystám se jít do háčkované krabice...

Díky za Vaši návštěvu a krásný víkend přeji

Anička



4 komentáře:

  1. Auto ne, ale tuhle jsem na jednom blogu viděla obháčkovaný kámen a vypadalo to pěkně:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko, na kameny už jsem také myslela... O nápady zatím není nouze, jen ještě vyšetřit ten čas na jejich realizaci :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Amelie, to je od Tebe moc milé. Myslím si ale, že si zasloužíš větší poklonu a obdiv. Má mladší sestra má také malého autistického chlapečka a vím, že skloubit péči o něj s chodem celé rodiny a výchovou dalších dětí je hodně náročné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna