středa 14. června 2017

Bižuterie z betonu...

... dokáže být křehčí, než si řada z nás dokáže představit.

Jednou krásnou pozorností z kategorie betonová bižuterie mne obdarovala i Martina, která před časem spolupořádala "Blogerské Vánoce" :-) Jsem "zdobící" typ, radost mi tak učinila velikou.



A spolu s přívěškem mne obdarovala i krásnou betonovou mističkou (přiznám se, že v tu jsem tak trochu doufala, když jsem zjistila, že budu ve výměně ve dvojce s Martinou :-)). 

Stále ještě nejsem definitivně rozhodnuta pro její umístění i využití. Ráda bych se na ni koukala v pracovně, moc by jí to ale slušelo i na konferenčním stolku v obýváku nebo na terase venku a své místo by jistě našla i v ložnici momentálně laděné dorůžova... :-) 

Asi ale nakonec zůstane v ložnici a přibudou v ní další sušené květy. V obýváku by byla ve velkém ohrožení naší indiánské smečky, podobně i na terase a ptáčci jarabáčci, které jsem si pořídila u pár měsíců zpátky, už úkryt doma nepotřebují, své místo našli na větvi zavěšené pod světlem nad stolem na terase .-)



To jsou ale milé starosti, viďte? :-)

A jaký vztah máte k betonu vy? Líbí nebo jste spíše pro tradiční materiály jak na krku, tak v interiéru?.-)

Krásný den

A.

4 komentáře:

  1. Ahoj Aničko, tak beton na krku by mě nenapadl. ;-) Dostala jsi zajímavé dárečky. Šperky moc nenosím, ač se mi právě ty ručně tvořené líbí, ráda na ně koukám, ale nějak mi "překážejí" (prostě je neumím nosit). Mistička by využití určitě našla... Pěkný den. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě dřív taky ne, Dášo. Ale už jsem viděla i docela pěkné betonové náušnice. Takové jemňounké, kdo by to byl do toho betonu řekl, viď? :-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Neverila by som, že aj z betónu sa dá vyrobiť taký pôvabný šperk.Prívesok je orginálny a na nositeľke určite neprehliadnuteľný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, lidi jsou vynalézaví :-) Je krásný a velmi lehoučký, ačkoliv by to o betonu určitě mnoho lidí neřeklo. Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna