úterý 13. ledna 2015

Dřevěný svícen...

... jsem si pořídila před časem s jasným záměrem - půjde dočerna. Z téhle barvy mám trochu respekt a v interiéru jsem se jí až na výjimky dlouhá léta vyhýbala jako čert kříže. První propustku do našeho domova dostala po dlouhé době loni, když jsem se rozhodla trochu vylepšit naši starou lednici a některé doplňky v kuchyni a poté i předsíň.

V souvislosti s mou probíhající zimní obývákovou "perestrojkou" mám teď v plánu obohatit o pár černých drobností i tento pokoj.

Takže tady je svícen ve stavu před i po... Má teď docela šmrnc, viďte? :-)


Hezký den

Anička

4 komentáře:

  1. musim povedat, ze je to velka zmen k lepsiemu :) super

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné..já černou můžu:o)..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomalu, ale jistě, jí, Inko, také začínám přicházet na chuť :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna