pondělí 26. května 2014

Viktorčin hrošík


Pěkně vypasený, jak už to u hrochů bývá. Neobvykle barevný, jak to má Viktorka ráda. S velkou dávkou červené, jak to máme rády s Viktorkou obě. Ze zbytků zahraniční designové látky, k tomu 2 menší korálky na oči, 2 knoflíky na nozdry a jeden ocásek z provázku. A pěkná saténová stuha kolem krku, když je to ten narozeninový dárek :-))

A kdyby se líbil i Vám, pak střih nejen na hrocha (s výjimkou uší, ty jsem si musela vymyslet sama, ale to zvládne každý :-)) najdete na mimibazaru.

Krásný den

Anička

19 komentářů:

  1. Ahojky Aničko, už jsem se lekla, že nic netvoříš, ale opak je pravdou. Hrošík je moc pěkný, škoda, že naše vnučky spí jen s malými plyšáky. Eliška má želvu Frenklyna a Sofinka mamuta :o). No jejich výběr je zajímavý :O). V minulém příspěvku jsem obdivovala tvoji krásnou zahradu, tak pěkné to nebudu mít nikdy, ale nevadí, bude to můj návrh, ono ze staré zanedbané zahrady to jde moc pomalu. Co jsem vytvářela pošlu mailem - pěkný den Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, neboj, jen jsem možná trochu ubrala na tempu :-) A k té zahrádce - každý ať má takovou, ve které se bude cítit dobře :-) A přetvářet starší zahradu - to je přeci mnohem větší výzva než zakládat novou! Já bych si to užívala :-) Na obrázky se těším.

      Vymazat
  2. takového bych chtěla taky :)
    no už abych začala šít...

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko ,ten je miloučký moc se ti povedl a co zahrádka jak pokračuješ?hezký týden Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)

      K zahrádce - teď se soustředím na likvidaci nechtěných hostů :-) Ale taky ještě dosazuji - přikoupila jsem denivky (ty květiny miluji, mají tolik variací a líbí se mi i v době, kdy nekvetou), ale také rozchodníkovce (krásné trvalky, které svou krásu rozjedou naplno hlavně koncem léta a na podzim), zvonky... mé oblíbené dlužichy (tentokrát zelenolisté odrůdy - průhonická a krvavá) či krásná vysoká trvalka řetězovka a pro zpestření levandulového políčka svatolinu se žlutými hlavičkami či šáter latnatý (aneb lidově nazývaný nevěstin závoj). A mamka mě obdarovala i sazeničkami zajímavých kniphofií, slézu pižmového, o kterém jsem na blogu už dřív psala, vysokých topolovek, které jsou léčivé... ale také krásných letniček krásenek, které se dobře samy vysemeňují... Asi o tom napíšu příspěvek, třeba to pro někoho bude dobrá inspirace :-)

      Vymazat
  4. Ten je krásný. Jindra

    OdpovědětVymazat
  5. Ani, prosím a tys ten střih zvětšovala?
    děkuji a přeji pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, já ho vytiskla na A4 - při zadávání tisku jsem vybrala možnost tisk na celou stránku.

      Vymazat
    2. Aničko díky, tohle mě nenapadlo. Majka

      Vymazat
  6. Týý jo, fakt krásně napapaný Aničko, na tom se bude hajat:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zvědavá, jak s ním Viki naloží :-) Zítra je její velký narozeninový den :-)

      Vymazat
  7. jůůůů ten je výborný :-) Moc se povedl L.

    OdpovědětVymazat
  8. Hrošík se ti moc povedl Viktorce určitě dělá radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělal. I když ještě větší radost jí udělal krokodýlek, kterého ode mne dostal Jiříček.... No ono už to tak bývá, že se dětem vždycky víc líbí to, co dostanou ti druzí... :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna