úterý 11. března 2014

Rozpletené pončo...

... a mé další dnešní radosti :-)


Pončo pletu podle návodu v knížce, kterou jsem od svých blízkých dostala k narozeninám v prosinci. A moc ráda bych jej vzala alespoň párkrát na sebe, než dorazí místo jara do našich končin léto. Jsem už sice téměř ve finále, ale s tím počasím v posledních měsících člověk vážně neví...

Ale ladí jim to spolu, těm mým radostem, že? :-)

Krásný den

Anička

5 komentářů:

  1. Neboj, Aničko, pončo letos ještě užiješ. O víkendu se má počasí zkazit. jenom těch kytiček a napučených rostlinek mi líto. Uvidíme. Ale pončo vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, máš pravdu. Myslím, že hned příští týden :-)

      Vymazat
  2. Aničko, sluší jim to, sluší.
    Krásné jarní dny .... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. ponco je uzasneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ,po takom mi moja dusa prahne :)) krasne jarne dnicky..
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Tak nač čekat? Nakoupit přízi, jehlice do ruky a huráááá na to! :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna