pátek 16. srpna 2013

Trochu jiné provázkování aneb skandální odhalení

Dobrý večer,

dnes pro Vás mám jedno provázkové "skandální" odhalení. Tedy přesněji řečeno odhalení pro ty z vás, které nečtete komentáře.

A "skandální" proto, že jsem si ve svém posledním příspěvku (http://agnieszcinykratochvile.blogspot.cz/2013/08/provazkovani-zase-trochu-jinak.html) dovolila trochu zaprovokovat a místo toho, abych vám pěkně narovinu vyložila karty a kápla božskou, co to zase "motám" s těmi mými provázky, položila jsem Vám hádanku.

A dočkala jsem se řady nápadů, co by tak z toho, co motám, mohlo ještě vzniknout (a třeba i někdy v budoucnu vznikne, recyklací totiž není nikdy dost) a od Světlušky i správné odpovědi :-)

Ale ať už nenapínám, sama jsem zvědavá, co na to mé poslední "motání" řeknete... a doufám, že to nebude v hádankách :-) 


Na začátku bylo sklo - VYSOKÁ VÁZA, na konci je zase sklo, ale kolem něj hodně, hodně provázku a je to zase VÁZA. Ale myslím, že mi teď bude více zapadat do mého malého provázkového království :-)

Tak co vy na to?

Možná by vás zajímalo, jak to vypadalo předtím, než jsem začala provázkovat... Koukněte  třeba tady: http://agnieszcinykratochvile.blogspot.cz/search/label/U%20n%C3%A1s%20doma.

PS pro ty, které by se rozhodly pro něco podobného: bolí z toho ruce, ne prsty, ale ruce - od paží nahoru směrem k ramenům... asi tak, jakobyste hodinu věšely prádlo :-) A ještě pár technických údajů: materiál - jutový provázek (výrobce JUTA, cca polovina 100gramového klubka), tavná pistole, asi 4-5 večerních půl až třičtvrtě hodinek práce (více najednou nevydržíte, to Vám garantuji :-), začátek a konec - tedy základna a vršek vázy se dělaly nejhůře).

Hezký večer a velké díky za všechny krásné komentáře k tomu, co tvořím a vůbec k celému mému blogu :-)

Anička

14 komentářů:

  1. vypadá to dost dobře, ještě kytičku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Kytička, nebo něco jí podobné určitě bude. Právě na něčem pracuji... :-) Účel "recyklovaného" objektu zůstane i nadále zachován :-))

      Vymazat
  2. Dobrý nápad, asi to použiji na nějakou vázičku s dekorem, který se mi už nelíbí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě vázičky a různé skleněné obaly či láhve omotané provázkem či vlnou mi byly velkou inspirací k této proměně :-)

      Vymazat
  3. Aničko, super. Mám stejnou vázu, pouze v čirém skle. Fakt to nevypadá vůbec zle ...
    Krásný večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji. Já mám tu vázu moc ráda, dostala jsem ji před lety od kamarádek jako dárek a mám k ní citové pouto, jen se mně ta stávající podoba vázy už trochu okoukala. Navíc mám v plánu trochu upravit vzhled obývajícího pokoje, konkrétně se chci zaměřit na doplňky a ta "provázková" váza mi teď do mých představ vzhledu pokoje bude lépe zapadat :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Laďko, díky za návštěvu a děkuji za pochvalu. "Mezery" tam ale jsou, ale napoprvé... :-)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Sabino, díky za návštěvu blogu i tak pozitivní hodnocení. Těším se na další "virtuální" setkání, třeba na oplátku na Tvém blogu o jídle :-)

      Vymazat
  6. Wow, Ani, to je super! Když jsem projížděla předchozí příspěvky a koukla na ten Tvůj hádankový, tipovala jsem tak tyčku na hraní pro kočku :o) ale váza by mě fakt nenapadla! Moc se Ti to povedlo, je to famózní originál kousek! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow:-) Leni, díky za tak pozitivní komentář. V dnešním uplakaném dni není hezčího pohlazení :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna