neděle 4. srpna 2013

Letní šitý klobouček pro naše mimčo

Po dlouhé době zase u šicího stroje. Náš tříměsíční Jiříček už nechce skoro pořád jen  ležet nečinně v kočárku, ale chce koukat na svět. Jenže já mám strach, aby si u toho objevování nových krás tohoto světa nespálil od sluníčka makovičku. Trochu jsem pátrala na internetu a nakonec našla návod na ušití letního kloboučku dle mých představ zde: http://bymiek.blogspot.cz/2011/06/het-omkeerbare-zonnehoedje-20-giveaway.html

Malinko jsem si sice ze začátku dělala starosti s tím, že ačkoliv je návod pro tři nebo čtyři velikosti, nejmenší z nich je pro děti od 1 do dvou let s obvodem hlavy 45 cm. Ale když jsem si přeměřila hlavičku našeho miminka, potvrdila jsem si, že se jako velký chlapák nejen narodil, ale i roste :-) Jeho obvod hlavy je totiž neskutečných 44 cm! Použila jsem tedy střih pro nejmenší velikost s tím, že jsem nepřidávala nic na švy a čepička bude tak akorát.

Co mi však dělalo větší starosti je fakt, že celý skvělý tutoriál "jak na to" vč. střihu (tady by to tak moc nevadilo) je v nizozemštině, kterou neovládám. Protože jsem však chtěla mít klobouček na světě ještě dnes, pustila jsem se do toho po hlavě jen podle obrázků a netrápila se s překládáním přes google překladač. Klobouček je hotov. S řadou menších i větších chyb. Ale je! A zítra bude mít premiéru při návštěvě v ZOO :-) 

Obrázek pro představu - i když fotila jsem teď večer, světelné podmínky mizerné a nestačila jsem klobouček přežehlit....Ale vy mi to odpustíte, viďte? :-) Zítra možná přímo na modelovi a za pořádného světla.


Viki se moc líbil, tak asi budu šít znovu. A příště i s překladačem - něco mi říká, že mi odměnou za to bude řada užitečných rad... :-)

Krásný večer

Anička

2 komentáře:

  1. Ajko, od Tebe pochvala potěší. I když soudě podle toho, co vidím na Tvém blogu, nyní má určitě více než jindy působit hlavně jako motivace, viď? :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna