pátek 15. března 2013

Něco pro milovníky kávových zrnek - kávové srdíčko

V kombinaci s fazolkovým kuželem 
mu to docela sluší, že?
Dobré ráno,

...a zpět k lepení. Jsem ochotna uložit na chvíli "k ledu" fazolky.... Ale tavnou pistoli? Nikdy! Místo fazolek teď lepím kávová zrnka (milovníci kávy prominou - já ji nepiji a když už tak velice zřídkakdy). 

Od dob, kdy jsem kupovala zrnkové kafe standard v papírovém sáčku, mlela doma na mlýnku a vařila z něj pořádného "zabijáka" pro své rodiče, přeci jen uplynulo pár desítek let, tak jsem si zprvu nebyla jista, zda se dá ještě ta obyčejná zrnková káva běžně v obchodě sehnat... Ale dá. Kaufland nezklamal :-) Manžel sice kroutil při nakupování nad mým seznamem nevěřícně hlavou (ani on kafe nepije), ale koupil, co měl.

Coby "rozehřívačka" posloužil motiv srdíčka - podobný už mám z fazolek (http://agnieszcinykratochvile.blogspot.cz/2013/03/fazolkove-srdicko-asi-najde-jine.html). Přiznám se, že jsem čekala, že to bude ještě větší piplačka než s těmi malými bílými fazolkami. Ale buď jsem si už zvykla a nebo ty malé bílé fazolky nejsou zas o tolik větší, jak se mi zdálo...


V plánu mám ještě něco trochu většího... Ale to zase někdy příště :-)

2 komentáře:

  1. Jéje, z fazolí jsi přešla na kafe:-)))... no, vypadá to pěkně:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. A jak krásně voní (i notorickému "nekafaři") :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna