čtvrtek 23. listopadu 2017

V zemitých barvách...

... pro velmi blízkou osobu na přání pod vánoční stromeček...


Patchworková deka, 72 čtverců, 140 x 125 cm.

Tak doufám, že přes tu "objednávku" i tak příjemně překvapí... .-)

Krásný den

A.

18 komentářů:

  1. Deka je bezvadná a udělá zcela určitě radost.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji za ohlas. Věřím, že by to mohlo klapnout :-) Krásný podvečer A.

      Vymazat
  2. Krásna deka, viem si predstaviť, koľko dala práce.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďko, moc děkuji. Já už tu "práci" ani tolik nevnímám, jak se dostanu za nařezání čtverců, jsem za vodou :-)) Krásný podvečer A.

      Vymazat
  3. Aničko, ta je tak krásná a v mých oblíbených barvách. Jsi neskutečně šikovná, ale to ti tady píšu pořád dokola :o)).
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, Ty jsi na mě moc hodná, děkuji :-) Něco ve mně mateřství změnilo a já se asi konečně přestala tolik bát těch chyb, které by se mohly objevit při "výrobním procesu" a o tom to je. Chyby, resp. mezery cítím stále, uvědomuji si i nadále, že se mám kam posouvat, ale vím, že bez těch chyb, kterými se člověk tolik naučí, to nejde. Srovnala jsem se s tím a myslím, že se to pozitivně podepisuje i na tom, co dělám :-) Šikovných je spousta, jen někteří to nedají o sobě vědět (tu skromnost jim v dobrém závidím, já si své pokroky neumím nechat jen pro sebe, potřebuji se o tu radost z nich těšit s jinými a třeba je i taky trochu "nakopnout" a povzbudit...) nebo to dokonce o sobě ani nevědí... Měj se krásně A.

      Vymazat
  4. Aničko, nááádhera. Smekám. Kochám se. Neskutečně a neuvěřitelně velká šikulka.
    Když se rozdávala šikovnost, byla jsi víckrát a na nás se moc nedostalo, viď?:-)
    Krásné podzimn dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, Ty mě umíš ale pěkně polichotit :-) Na šikovnost jsem byla určitě jen jednou, stejně jako většina, ale přestala jsem se jí, na rozdíl od řady jiných, bát používat se vším, co s tím souvisí (viz odpověď Ále). Tak bych to asi řekla :-) Krásné podzimní dny i Tobě. A.

      Vymazat
  5. Hezký den,Aničko jako vždy nádhera ,co víc napsat.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, pokaždé, když mi někdo napíše/řekne, že se mu to, co dělám líbí, udělá mi to radost. Takže velké díky za dnešní další podvečerní radost :-) A.

      Vymazat
  6. Aničko, další kráska se narodila. :-) Ty tady sázíš jednu deku za druhou, že se snad do ní pustím také. Nó, kdyby někdo ty čtverce nařezal, bylo by to rychlejší. ;-)Pěkný večer. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, díky za komentář. To je jen zdání, že je jedna deka za druhou, od léta je tato první. Ale už mám nařezáno na další, Vánoce se blíží a já hodně slibovala :-) Pokud se pustíš do své, tak ať jde hezky od ruky .-) Pěkný večer i Tobě A.

      Vymazat
  7. Aničko, ty jsi rychlá. Deka je krásná! :-) Můžu se zeptat, ten lem šiješ ručně nebo na stroji? Já jednu stranu na stroji, druhou přišívám ručně a je to hrozná piplačka. Na stroji se mi nedaří udržovat stejnoměrný šev na obou stranách, tak jestli nemáš nějaký fígl? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, díky :-) Lem šiji na stroji, ale dělám to jinak než ty. Zadní látka přesahuje o kus rozměry deky po všech stranách a tak při přetažení dopředu vytvoří při správném (rozuměj přesném) nastříhání a následném složení hezký lem. Při Tvém způsobu bych šila stejně - tedy zadní stranu na stroji a přední pak ručně. Pa A.

      Vymazat
    2. Děkuji Aničko za rychlou odpověď. Ten postup také znám, ale neměla jsem ještě příležitost jej vyzkoušet, většinou dolů dávám minky a nechci ho jako lem...:-) Takže příště zase růčo:-D

      Vymazat
    3. Luci, tak s minky by to asi opravdu nebylo ono... Hezký den A.

      Vymazat
  8. Ah! No je nádherná! Neskutečně obdivuji lidi, co tohle dokáží! A hlavně, ty podzimní barvy jsou zkrátka dokonalé. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za hezký komentář :-) Krásnou neděli A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna