čtvrtek 20. července 2017

Puntíkovaná...

... začne odteď do dvou dnů v jedné opavské ložnici :-) Ložní povlečení pro Hanku v příjemné kombinaci bílé a tmavě béžové je mým na dlouho (minimálně na týden .-)) posledním šicím počinem tohoto léta. 


Ještě chci dotáhnout nějaké zahradní resty, abych měla tzv. čistý stůl, až se vyrazíme na rodinnou dovolenou na jižní Moravu. A zatímco se budeme naplno oddávat krásám Jihomoravského kraje bez přístupu k informačním technologiím, budou mít mí milí klienti hromadu času studovat, co jsem pro ně a jejich zahrádky navymýšlela :-)

Tak vzhůru do toho, ať víc než půl je hotovo! :-))

Mějte krásný den

A.

14 komentářů:

  1. Povlecenie je tradicne velmi pekne, prijemne ... Anicka, prajem celej rodinke skvelu dovolenku ... oddychnite si 😃L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, děkuji za pochvalu i přání, věřím, že to bude fajn :-) Krásný večer A.

      Vymazat
  2. Anicko,opět nádherná práce :-)Užijte si všichni kras jihu Moravy a ty i odpovivej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji moc :-) K odpočívání - to bych moc ráda, dneska už toho mám plné kecky :-)

      Vymazat
  3. Báječná kombinace Aničko. A užívej si dovolenou. My byli s vnoučaty v Lužnici s koly a na farmě nebyl skoro žádný signál - to bylo tak báječné :o))).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, děkuji :-) A k tomu připojení... hodně si slibuji i od toho našeho "nesignálu" :-) Krásný večer A.

      Vymazat
  4. Dobrý den, Aničko, povlečení překrásné ,jako vše.My jedeme do Holandska s manželem ,bereme kola a člun ,ale jenom na osm dní.Víc nemusím,pejskovanou nemůžeme vzít sebou,je už to bábuška a tak mi o vše bude pečovat dcera s vnoučkem
    Přeji krásnou dovolenou celé vaší rodině.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. A Holandsko, to Vám závidím (v dobrém samozřejmě), ráda bych se tam také podívala, osm dní by mi úplně stačilo... pro začátek :-) Krásnou dovolenou i Vám A.

      Vymazat
  5. Puntík je vděčný motivek, kombinace je prima... :-) Aničko, minulý týden jsem na Tebe při šití polštáře myslela (zip se všívá skoro sám...). ;-)Užijte si dovču, zasloužíš si ji. Sandy jede s vámi, nebo někdo hlídá? Mějte se báječně! D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, je to tak, já na něj nedám dopustit :-) Mám radost, že Ti mé rady pomohly .-) K dovči - moc se těším, Sandy budou hlídat naši, bereme i kola, pes by se už do auta asi nevešel :-) Krásný večer A.

      Vymazat
  6. Aničko, nádhera ..... puntíky miluju ....užij si krásnou dovolenou .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc děkuji. Tak doufám, že se bude líbit i v Opavě :-) I Tobě krásné dny A.

      Vymazat
  7. Jméno i bydliště souhlasí, ale bohužel to krásné povlečení nesměřuje ke mně :-(. Samozřejmě ho jmenovkyni přeji, v něm se určitě budou zdát jen ty nejkrásnější sny. A šikovné autorce krásnou dovolenou. My se z té naší zrovna vrátili. Tentokrát jsme prozkoumávali Posázaví. Hanulen

    OdpovědětVymazat
  8. Aničko, my se právě z jižní Moravy vrátili. ;-) Přeji krásnou dovolenou! L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna