pondělí 12. prosince 2016

Puf ze špaget...

... je po koberečku a druhém (zatím tajném) výtvoru můj třetí výrobek ze špagetové příze, začíná postupně nabírat na tvaru. Během mých posledních malovacích akcí v obýváku a ložnici sice trochu stál, ale do Vánoc bude a tak se začínám pomalu poohlížet po materiálu, kterým ho co nevidět vyplním .-)



Tento výrobek nepůjde na export, ale zůstane doma. Na přání mých dvou malých zlobidel, které už spřádají plány, jak jej zapojí do svých vypečených her .-)

Krásné dny

A.

9 komentářů:

  1. Ahoj Aničko, vypadá to zajímavě. Ty děláš úplně jiný tvar, než jsem doposud viděla. Jsem zvědavá na výsledek. :-) A umím si představit plány Tvých rarášků. ;-)A co ruce, dobrý? Měj se fajn. D. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Dášo, myslím, že můj pufík nebude až tak odlišný od těch, co už se někde viděla. Jen než se "skořápka" pufu vyplní, vypadá trochu jako velký látkový kastrol :-) Jinak ruce dobrý, jen je trochu problém přecházet od háčkování "špaget" k háčkování sněhových vloček :-))) Měj se A.

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, chválím výmalbu jak v obýváku, tak v ložnici. Šedou barvu jsem zvolila ve své nové "pracovně" (pokoj jsem získala po odstěhování syna) a velmi jsem si ji oblíbila.
    Puff je má snová záležitost, moc ráda bych si ho také uháčkovala, ale zrazuje mne síla háčku a příze. Nevím zda by to mé ruce zvládly - hlavně karpály :o))). Počkám si jak dopadne ten tvůj a na to jak vše zvládneš. A tak jak ho vyplníš :o).
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Álo, díky za pozitivní ohlas na šedou u nás doma :-) K háčkování ze špagetovky - určitě je to náročnější než s běžnou přízí a háčkem, také jsem se trochu bála, ale zvládám to nakonec bez problémů, možná to chce zkusit něco menšího (třeba menší košíček) a pak se rozhodnout, zda Tvé ruce zvládnou i větší výrobek... Pokud jde o plnění - nápad už mám, ale vázne to na dodavateli (můj muž), který chce dodávku zrealizovat až po Vánocích, tak uvidíme .-) Krásné dny i Tobě A.

      Vymazat
  4. Kobereček jsem obdivovala v předchozím článku, je skutečně krásný. A těším se, až bude i puf kompletní a puchlubíš se s fotečkou, šikulko! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuji. Těší mě, že Ti padl kobereček do oka... obzvlášť, když jsem ho musela oproti předloze zmenšit a nedošlo tak na celý vzor... Ale to ještě přijde, i když nejspíš s jinou (o něco tenčí) přízí .-)

      S pufíkem se pochlubím (i kdyby to nedopadlo) :-)

      Krásný den

      A.

      Vymazat
    2. Aničko, já věřím, že to dopadne, ty jsi holka stráášně šikovná! :)

      Vymazat
  5. Taky si na špagety brousím zuby a už jsem je zahlídla i u nás ve švadlence, kde se zastavil čas, včetně háčku. Moc pěkné, to si počkám na výsledek, pufíků není nikdy dost.
    Měj se moc hezky, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, tak to ještě ta vaše švadlenka není zas tak pozadu. U nás špagety v galanterce absolutně nehrozí... Na druhou stranu, já příze stejně v 99,9 % objednávám z internetu, vždycky udělám větší objednávku, vyplatí se mi to tak i s poštovným .-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna