sobota 17. prosince 2016

Andělé...

... andělky a andílci k Vánocům patří. I u nás se to jimi v různých podobách, zpracováních, materiálech docela hemží.



Tato krásná andělí dáma nevzešla z mých rukou, ale vyrobila ji pro mne Hanka. Měří bezmála padesát centimetrů a do rukou se jí může vložit čajová svíčka. Nemohu se na ni vynadívat. Drátování je oblast tvoření, kterou pomalu obcházím tu z jedné, tu z druhé strany, trošinku občas zkouším, ale zatím je to pro mne velká a možná nikdy nepokořená výzva. Ale naděje umírá poslední, viďte? .-)

Krásné adventní dny, pro mne je ten dnešní přeci jen o něco významnější, jsem opět o jeden pomyslný 365denní vroubek času starší a dorazí má rodina i s mou babičkou, abychom to spolu oslavili :-) A čtvrté narozeniny před nedávnem oslavil i tento blog... tak že by nějaký GIVEAWAY...? .-)

Krásný poslední adventní týden plný milých setkání.

A.

14 komentářů:

  1. Hezké ráno Aničko,a pro Tebe i sváteční den.Moc Ti přeji hodně zdraví,štěstí,spokojenosti, radosti s Tvojí rodinkou.No a je jasné,že taky hodně tvůrčích nápadů,a aby Tě tvé šikovné ručičky nikdy nezlobily.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji za přáníčko. Jsem po dnešku utahaná jako pes. Ale dobře je mi, moc dobře :-) Krásný podvečer A.

      Vymazat
  2. Aničko,andělů není nikdy dost a ten tvůj je krásný. Přeji ti krásné adventní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo, není a jsem ráda, že jej pro mne "umotala" ještě před Vánocemi .-) Krásný večer A.

      Vymazat
  3. Aničko, anděl je moc krásný, vlastně úžasný. Měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo, děkuji. Já se na něj nemohu vynadívat :-)) Krásný večer A.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Ilu, je úžasná. Na fotkách to tak není vidět, ale líbí se mi ta její velikost. No co se budu rozepisovat, já jsem z ní od prvního pohledu paf :-) Měj se krásně A.

      Vymazat
  5. Aničko, všechno Nej.. k narozeninám, hodně zdraví, štěstí, pohody a spokojenosti a tvému blogu mnoho skvělých nápadů! Často se u tebe inspiruju nebo se aspoň pokochám a moc tě obdivuju, co všechno stíháš. Přeju krásné a pohodové adventní dny tobě i celé rodině. Věrka S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji za přáníčko. Krásné poslední adventní dny a pohodové Vánoce i Tobě a Tvým nejbližším :-) A.

      Vymazat
  6. Jé, Aničko, Ty slavíš. :-) Tak hlavně hodně zdravíčka, štěstíčko ani nepřeji, to doma máš měrou vrchovatou...;-) a hooodně tvůrčích nápadů, aby jsi měla stále co dělat a svými výtvory a prací těšila nejen sebe, ale i ostaní. Pa D. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem napsat, že andělka je nádherná... :-)

      Vymazat
  7. Aničko, opožděně všechno nejlepší! :-) A andělka je krásná, taky nám pár výrobků od Metudky zdobí domov:-) Pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuji! Metudku a její tvoření mám moc ráda, je fajn, že nejsem sama .-) Pa A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna