sobota 24. prosince 2016

Přišel čas vánoční...

... a proto bych vám ráda popřála krásné Vánoce plné lásky, pohody a klidu, strávené v příjemné společnosti vašich nejbližších.


A na rozloučenou jedna nevánoční, ale krásná píseň s nádhernou melodií :-)

A.

18 komentářů:

  1. Milá Aničko.Přeji krásné Vánoční dny.Moooc moc zdraví,lásky,štěstí,rozzářené dětské očička.Pohodu Tobě i célé Tvé rodince,a také všem čtenářům Tvého pěkného blogu.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji za všechny Tvé návštěvy zde i milá slova, která mi tu od Tebe zůstávají :-) Krásné poslední prosincové dny A.

      Vymazat
  2. Krásne, pokojné a pohodové vianoce celej rodine praje Irena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, díky za zastavení i přání. Hezké Vánoce A.

      Vymazat
  3. Aničko, přeji ti pohodové vánoce plné radosti a lásky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji a i Tobě jen to nejlepší! A.

      Vymazat
  4. POHODOVÉ VÁNOCE, PLNÉ LÁSKY...ILČA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuji. A krásné Vánoce i do Tvého domova A.

      Vymazat
  5. Aničko,nádherné Vánoce Tobě i celé rodině! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, děkuji za zastavení i přáníčko. Krásné Vánoce i celé Tvé velké rodině :-) A.

      Vymazat
  6. Aničko, tuto píseň mám moc ráda. ;-)
    A ještě i tady (psala jsem SMS) přeji Tobě, celé rodince a čtenářkám, které sem tak jako já rády chodí, pohodové Vánoce a do nového roku hlavně hooodně zdraví! D. :-) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, já už odmala, to bude tou melodií :-) Měj se krásně A.

      Vymazat
  7. Radostné a šťastné svátky vánoční Aničko.
    Ala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, děkuji za přáníčko a krásné vánoční dny i Tobě a Tvé rodině. A.

      Vymazat
  8. Krasne sviatky plne pohody prajem :)

    OdpovědětVymazat
  9. Poklidné svátky přeji tobě a celé rodině, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, děkuji za přání a i Tobě pěkný zbytek svátečních, ale i těch posledních dnů prosincových. A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna