sobota 2. dubna 2016

Krásně...

... dneska bylo. A zítra bude zas :-) Trochu toho pokochání po zahradě zachyceného do obrázků, ať je na co vzpomínat .-)

Nakvétají violky (velký obrázek vlevo), bílé modřence (vlevo dole), narcisky v pozadí s vřesy (vpravo nahoře), koniklec (vpravo dole), ale také myrobalán třešňový "Nigra" (vlevo nahoře)
Lupina (na velkém obrázku patří mezi nejfotogeničtější trvalky v každém vývojovém stádiu, alespoň já to tak vidím .-)), a opět koniklec (vlevo i vpravo dole), začíná nakvétat tařička (vlevo nahoře) a na rozchodníkovce bych mohla koukat hodiny (vpravo nahoře)
Violka v bílé barvě (na velkém obrázku v pozadí s červenolistým vřesem), koniklec (vpravo nahoře), a zahradní "divoch" vrbina tečkovaná (vlevo dole i nahoře - načervenalé zbarvení je charakteristické pro krásný panašovaný kultivar "Alexander")
A malé nakouknutí i do užitkové zahrádky .-) Na velkém obrázku větvička černého rybízu, angrešt kouká z obrázku vpravo nahoře, to zelené vlevo dole je medvědí česnek, na obrázku vpravo dole rozrůstající se bylinkový kopec vytvořený loni v létě, vlevo nahoře pak zeleninový záhonek (spodní políčko už jsme s Viki osázely mrkví, červenou řepou, pastiňákem, koprem a pěti trsy měsíčních jahod, vrchní políčko mám vyhrazeno pro později vysazovanou zeleninu (cukety, dýně, letos chci vyzkoušet i patizon)).
Na velkém obrázku opět violky, krásné listy patří milovaným denivkám (obrázek vlevo dole), drobné bílé květy na obrázku vlevo nahoře patří huseníku, fialová květenství pak hyacintům a květináč jsem osázela maceškami, mininarcisky a skalkovými kosatci.

Ať už na zahradě, či na procházce či třeba vyjížďce na kole užívejte krásné jarní neděle

A.

1 komentář:

  1. Ahoj Aničko, moc krásně ti to roste. :-) Poslala jsem ti mejlíka, prosím, mrkni.♥ Pěkné jarní dny. D. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna