neděle 27. března 2016

Zahrada koncem března...

... a stejně jako každý rok naprostá fascinace zrodem nového života .-)








Krásný Boží hod velikonoční

A.

6 komentářů:

  1. Aničko, kvete ti to krásně !!!!!! Je radost, koukat jak to na jaře všechno pučí a ožívá .... Přeji ti veselé Velikonoce ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, však obě víme, že to, co se děje na jaře, nenechá chladné žádné zahradnické srdíčko :-) Měj se krásně A.

      Vymazat
  2. Aničko, máš pravdu, je to kouzelné... ;-) Celé rodince přeji veselé Velikonoce! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, těší mě, že to vidíš stejně .-) Krásný večer A.

      Vymazat
  3. Už jsem byla taky občíhnout zahrádku a v jarním šílenství si objednala keříky a rostlinky na osázení ještě nedopracované zahrady. :-D už se těším ven jak se zase budu rýpat v zemi. Dnes tam je sice slunečno ale u nás na pomezí Vysočiny fouká :-D Měj hezké velikonoce Aničko - jmenovkyně :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, tak hlavně nejdřív v klidu srovnat myšlenky, než si ve svém jarním "šílenství" začneš na zahradu své nové obyvatele vysazovat... A pak nemáš zbytečně opáčko .-) Ať se daří! A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna