středa 18. června 2014

Ptačí

Před dvěma dny jsem ho poprvé spatřila u Metudky na blogu. Dnes už krášlí náš domov :-) Ptáček zpěváček v drátkovaném provedení. Nádherný závěs s dřevěným srdíčkem. Moc bych se chtěla naučit také drátkovat. Pro začátek bych si vystačila i s jednoduššími výrobky ve 2D... :-)



Máte také také rádi drátované věci? Vyrábíte si je sami nebo kupujete?

Krásný den

Anička 

PS: dnes jsem opět po dlouhé době "hypertufovala". Tentokrát vše od oka... Tak jsem zvědavá, co se z toho vyloupne :-)

15 komentářů:

  1. vtáčik a vlastne celý záves aj so srdiečkom je nádherný....a na hypertufu sa chystám, ale momentálne nemám kapacity....asi až na budúci rok....plánujem to už dlho, tak snáď dovtedy naštudujem všetko potrebné...jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, hypertufí alfimie není až tak složitá. Určitě budeš mít do doby D všechno potřebné know-how "v malíčku" :-)

      Vymazat
  2. Aničko nedalo mi to a musela jsme nakouknout a obdivovat ptáčka.Je opravdu moc pěkný.
    Ale také se dočkám..k nám to je na delší let:)
    Pěkný den Aničko.Anna.

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherný kolik stojí?Mě se tam libila rybka.Hezké dny Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, Metudka prodává výrobky přes FLER zde: http://www.fler.cz/shop/metudka, tam najdeš vše, co má zrovna k mání, i ceny :-) Krásný večer A.

      Vymazat
  4. Ahoj Aničko, Metudku znám a chodím k ní pro krásné pokoukání i pro inspiraci. Drátek patří mezi moje nej. Začínala jsem v jednom předvelikonočním minikurzu u vajíček. Potom jsem zkusila i něco jiného, To už sama. Nic světoborného. Na blogu mám rubriku drátkování. Teď se snažím naučit drátkování nádob, ale jako samoukovi mi to moc nejde. Vždycky je lepší, když ti někdo zasvěcený ty fígle ukáže. Na internetu je také plno videí, ale není to ono. Navíc, jsem jako ty, snažím se naučit i jiné techniky, takže drátek často odkládám... Měj se pěkně a vyzkoušej.

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, Aničko, taky jsem je již obdivovala. Ten se srdíčkem byl i můj favorit, bude mu u vás dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se nejvíc líbí drátované stromečky.... drát mám, korálky taky, dokonce i knížku s návodem, ale pořád nějak nejsou lidi:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Aničko, včera jsem ti tady psala komentář, ale někde se ztratil. Tak se pokusím znovu. Já drátkuji už několik let. Začala jsem v předvelikonočním kurzu s vajíčky a potom jsem se snažila už jako samouk. Vajíčka, zvonečky , srdíčka atd. Celkem mě to chytilo. Na blogu mám rubriku drátkování. Momentálně se snažím naučit techniku drátkování nádob. Moc se mi to nedaří. Je vždycky lepší, když ti odborník ukáže nějaké ty fígle, ať se zbytečně netrápíš. K Metudce také chodím a tiše obdivuji. Měj se pěkně a zkus to také...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, já jej četla, ale dřív než jsem na něj stačila reagovat zmizel :-( Našla jsem jej ve spamu. Na Tvé drátkování mrknu, určitě to někdy (snad brzy) sama vyzkouším... Jen se k tomu dostat :-) A souhlasím s Tebou, také mám nejradši, když mi někdo ukáže, jak na věc. A lidi, co už s drátkem umí, mají různé fintičky, jak jej dobře zkrotit :-) Krásný den Anička

      Vymazat
  8. Aničko, já teda nakupuju u Metudky, je to pro mě 100% jistota.
    pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna