sobota 21. června 2014

K puntíkované přikrývce puntíkovaný polštář

... a když už jsme u toho, tak i malé nakouknutí do království našich dětí :-)
 

Puntíkovaný povlak na polštář jsem ušila do setu k puntíkovanému povlaku na přikrývku. Už když jsem měla hotov ten povlak na přikrývku, byla Viki nadšená a hned mi začala diktovat, jak že bych měla pokračovat dále - povlak s koníčky ap.... Tak možná někdy zas :-)

Dětský nábytek jsme koupili v IKEi. Borovicovou postel (klasické rozměry) jsme si přivezli z Polska, ode mne dostala jemnou bílou patinu pomocí matného Balakrylu a k zamezení padání z postele na zem jsme instalovali bílou demontovatelnou zábranu zakoupenou v IKEi. Obrázky, ať už vlastní, darované či koupené jsme zarámovali do veselých rámečků, které lze rovněž nakoupit za pár korun v IKEi. Spoustu věcí z pokojíčku už ale znáte .-)


Černé koženkové křeslo mám v plánu zrenovovat - na novém potahu určitě zmizí černá barva a místo ní bude nějaká veselejší. Velký prádelní koš jsme zdědili po manželově babičce. Dětskou hrací kolébku jsem nakoupila nemořenou, v přírodní barvě a po sestavení napatinovala nabílo. Zvířecí maňásci, u nás velmi oblíbení, jsou zakoupení v IKEi, stejně jako ovoce a zelenina v košících na okně (no ostatně i koberec je z IKEi) :-) Vystřihovaná kočka na v okně je náš společný miláček :-) A u nástěnného metru se nestačíme divit, jak nám ty děti rostou jako z vody :-)


Cirkusové šapitó jsme koupili rovněž v IKEi a upřímně se divím, že ještě "drží". Viki mu dává pořádně zabrat :-) Malované obrázky na stěně u dětské postýlky jsou dílem mého muže a mne. Původně jsem obdobné motivy chtěla zakoupit jako samolepící objekty na stěnu, vysoká cena nás ale odradila. Nakonec jsme si poradili s barvami od PRIMALEXu sami :-) Na "malování" listů u stromu jsem použila razítko vyrobené z brambory. A jak jsem si pak to malování užila! .-))

A co vy? Jak zařizujete či jste dříve zařizovali pokojíčky pro své děti? Kupujete nebo spíše vyrábíte sami doma? Pokud nakupujete vybavení do dětských pokojů, kde nakupujete nejraději? A kde hledáte inspiraci?

Krásný víkend

Anička

4 komentáře:

  1. Supr pokojicka nadherne a barve hetzy a tak vsechno akurat zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat
  2. Karin, díky za návštěvu i milý komentář :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Aničko, pokojíček je nádherný, tam se musí bydlet! :)) Moc se mi líbí povlečení, obrázky u postýlky a ten strom-ten nemá chybu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, sama bych se tam nastěhovala a dokonce bych si tam i pěkně uklízela, ale kdo by se o mne staral? :-)) Z kreslení objektů na stěnu jsem měla strach. Ale naštěstí mám doma muže odvážného a jakmile mi načtrtl tužkou základní obrysy sloníka i stromu, štětec a tiskací brambora už byly jen moje :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna