čtvrtek 5. června 2014

Kšiltovka pro malého námořníka...

... vznikla jako můj další recyklační projekt. Materiál - stejně jako u bryndáčku. Opět ta košile, co mi ji dodala sestřina domácnost :-) A taky kousek nažehlovacího ronaru, aby vyztužil kšilt (možná by stačil i vlizelín, ale když už jsem ten ronar měla doma od šití kabelky...). A aby kšiltovka vypadala hezky i z rubu, tak také kousek tenčího a kousek širšího šikmého proužku na zakrytí švů. Zbývá už jen širší guma na provlečení v zadní části kšiltovky, aby pěkně držela na hlavičce a roztahovala se operativně podle velikosti hlavičky.


Šila jsem podle pěkného návodu a střihu z mimibazaru. Jen zase nebylo uvedeno, zda střih zahrnuje již přídavky na švy nebo ne. Tak jsem nepřidávala a ono to vypadá, že se přidávat mělo... ach jo.. Kšiltovka měla být nositelná pro hlavičky s obvodem 47-52 cm, což tedy rozhodně není, max. pro 48 cm (bez přídavků na švy). Naštěstí je Jiříčkovi kšiltovka dobrá, má obvod hlavy 48 cm. Tak tolik pro ty, kteří by si chtěli šití této kšiltovky taky vyzkoušet. Jinak je střih super :-)

Tak ještě nějaká pěkná aplikačka (asi lodičky) nad kšilt a můžeme vyplout... :-)

Krásný večer

Anička

2 komentáře:

  1. Paráda Aničko, lodička se k proužku krásně hodí:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna