pondělí 18. března 2013

Velikonoční ošatka aneb mé první seznámení s pedigem

Dobré odpoledne,

na chvíli jsem si odběhla od háčkování velikonočních vajíček a fazolkování, mechování a kávozrnkování k úplně jinému materiálu.

Na březen jsem připravila v místním mateřském centru 4 kreativní (pod)večery pro tvořilky s jarní a velikonoční tématikou. Každé setkání je věnováno práci s jinými materiály. Na ten včerejší se mi podařilo nalákat i jednu mladou paní, která umí pracovat s pedigem a byla ochotna předvést nám to.

Vzhledem k dosavadním nulovým zkušenostem všech přítomných, zvolila lektorka jednodušší výrobek, na kterém jsme se měly s pedigem seznámit. Tvořily jsme jednodušší ošatky a košíčky. Myslím, že nejsem sama, komu tento materiál i košíkaření učarovalo. Má sestra si např. hned další den objednala přes internet další várku pedigu a našla návod na výrobu dalšího košíčku :-))

No a teď chvíle napětí.... Můj první výtvor viz níže :-)


A toto je nejintimnější záběr mé prvotiny, který jsem ochotna
v tuto chvíli poskytnout :-)
Díky za návštěvu i Vaše dosavadní milé komentáře

Anička

3 komentáře:

  1. Dobrý deň.

    Ja sa teda v košíkarení vôbec nevyznám, takže nie som tá pravá na posudzovanie, ale !!! oči mi ešte jakštakš snáď slúžia a musím povedať, že prvotina vyzerá vydarene. (ktovie, čo schovávajú vajíčka, ale napokon, košíky sa nepletú preto, aby boli prázdne) Klobúk dolu. Ja keď robím niečo prvýkrát..a aj druhý a tretí atď, tak to vždy vyzerá o 10 tried nižšie. :D
    Prajem pekný deň.

    OdpovědětVymazat
  2. Majko, díky za milosrdné posouzení :-) Možná tak zítra uberu pár vajíček a odhalím ještě o trochu více... :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ošatka pěkná, vajíčka též:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna