středa 13. března 2013

"Mecháček" má své srdíčko aneb z mechu a kapradí podruhé

Venku
"Mecháček", to je nový název, kterým častuji ode dneška svůj nový jarní mechový věneček :-) 

Vyrobila jsem mu malinkaté srdíčko (a k tomu ještě jedno malinkaté pro mě jako bonus) a spolu s ním už zdobí vstup do domu. 











Ještě v teple domova :-)
















Venku v snad přechodné kombinaci
s lehce opelíchanou zimní výzdobou

Nahradil stávající "fazolkový" věneček, který se vrací po pár dnech zpátky domů, protože mu venku byla zima... A až bude tepleji, tak se domluvíme, kde chce vlastně bydlet :-)

Krásný den

Anička



Asi bude bydlet u šišek... než je nahradí
velikonoční vajíčka, samozřejmě :-)
Ano, ano, myslím, že mu to doma
sedí mnohem víc než venku...

1 komentář:

  1. Aničko,
    usmívám se tu, protože mech a tavná pistole je také můj oblíbený materiál k tvoření :-)
    A věnečkování asi i mému srdci nejbližší , i když zkouším kde co ;-)
    Ještě mě tedy nenapadlo spojit mech s fazolkami, ale koukám, že to vypadá u Vás moc dobře :-)
    Já mám venku ještě zimně-vánoční výzdobu, nějak v tom počasí na tu jarní nepospíchám, ale už by se to pomalu také hodilo ;-)
    Tak se těším na další tvé výrobky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna