sobota 9. března 2013

Tulipánky - tentokrát "fazolkové"

Krásné sobotní odpoledne,

jak už jsem včera avizovala, pustila jsem se do dalších fazolkových dekorací na jaro. Dneska jsem si vyrobila dva "fazolkové" tulipánky, rozpracován mám i věneček zdobený fazolkami... ale chvíli to ještě potrvá, než bude hotov. Prostředníček na pravé ruce mám už pěkně spálený od žhavého lepidla z tavné pistole... tak, že se mi na něm udělal puchýř, ale já to nevzdávám. Fazolky mě prostě chytly :-)

Výroba fazolkových tulipánků je velmi jednoduchá, stačí vystřihnout z tvrdého papíru či kartonu (ten ale bude třeba před lepením bílých fazolek natřít nabílo) tvar tulipánového květu, vystřihnout a začít lepit tavnou pistolí - nejdřív z jedné a pak pro přichycení větvičky či v mém případě obyčejné špejle i z druhé strany. Hrany jsou olemovány silnějším lněným provázkem. 


Nikola, u které jsem se inspirovala (viz zde: http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=3306&user=63758), používá na lepení tulipánků obyčejný herkules. Já jsem ale sáhla po osvědčené tavné pistoli, fazolky na rozdíl od lepení Herkulesem drží u tavné pistole ihned. I když za cenu těch spálených palečků... 

Fazolkování se mi zalíbilo natolik, že už mám vymyšlených pár dalších "přírodninových" projektů (nejen z fazolek), nechte se překvapit, už brzy :-)

Krásný zbytek soboty

Anička

4 komentáře:

  1. Aničko, fazolky vypadají úžasně. Těším se i na věneček.Máš moc pěkný blog.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, díky za pochvalu i návštěvu blogu :-)Taky zajdu na kukačku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, všechny Tvoje fazolové dekorace jsou úžasné. Máš samé dobré nápady.A mecháček, ten je taky moc pěkný a věřím, že než dostal tuto podobu, bylo kolem spousta nepořádku. Občas s mechem taky něco dělám, tak si to umím představit.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, moc děkuji za pochvalu... Nejradši mám ale z té své fazolkové "rodinky" stejně asi tulipánky... Ale nahlodala mě Ilonka, jestli prý si nechci udělat ještě fazolkové ptáčky... Tak třeba ještě do Velikonoc vzniknou a budu je mít úplně nejraději :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna