pondělí 5. prosince 2016

Dřevěné vločky...

... z kolíčků mi padly do oka už před pár lety, letos došlo i na výrobu vlastních. 



Na výrobu jedné dřevěné vločky budete potřebovat 8 dřevěných kolíčků, které rozeberete na jednotlivé dílky, které k sobě spojujete lepidlem či tavnou pistolí rovnou částí (tedy původně vnější částí kolíčků) k sobě. 8 spojených dílků pak slepíte postupně dohromady do jednoho celku, nejprve kříž a pak mezi 4 "větve" kříže po jednom kusu dalšího dílku. Hvězdičku pak můžete ponechat v přírodní barvě, nebo i nasprejovat bílou či stříbrnou/zlatou barvou, připevnit šňůrku či očko na zavěšení. Já hvězdičky nezavěšovala, ale pouze naaranžovala do nového drátěného košíku .-)

Hezké dny i do Vašich adventních domovů

A.

12 komentářů:

  1. Aničko, to je výborný nápad. :-) Z kolíčků jsem již dělala různé věcičky, ale vločku ještě ne. Zkusím a pokud to půjde dobře, udělám i s dětmi. Děkuji za tip. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, podle toho, co jsem viděla u Tebe na blogu, věřím, že vykouzlíte s dětmi další krásnou dekoraci :-)

      Vymazat
  2. To je super, Aničko. Jestli najdu pár volných kolíčků (většina je v advent. kalendáři:-) ), určitě s Adámkem uděláme, aby měl taky nějakou výzdobu v pokojíčku. Děkuji za tip! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, mám radost, že se Ti kolíčkový nápad líbí. A kdybys nenašla doma, dají se sehnat i v drogériích .-) Pa A.

      Vymazat
    2. Aničko, už nám jedna visí v okně, oželela jsem ty kolíčky, které mám na koření:-) Zítra koupím u nás v Hrušce a uděláme další. :-) Vypadají opravdu moc pěkně a hlavně, Adámek to zvládl skoro celé sám, takže i super zábava. :-)

      Vymazat
    3. Luci, to jste teda rychlíci. Super, mám radost, že se vločka povedla a hlavně že se líbí i "naživo" a i těm mladším ročníkům :-) Krásný den A.

      Vymazat
  3. Ja je potkal aaz letos v jednom casopise o bydleni, jsou moc pekne. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkné a jednoduché na výrobu, určitě vyzkoušej .-) Pa A.

      Vymazat
  4. Zrovna o víkendu jsem si procházela uložené obrázky z webu a tam jsem měla i hvězdy z kolíčků :-), Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, že bychom byly naladěny na stejnou vlnovou délku? :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  5. Aničko, bezva nápad. Vločka vypadá výborně. Musím se na půdě podívat po starých kolíčcích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, to mám radost, že se kolíčkový nápad líbí. Staré kolíčky jsou nejlepší, ale kdyby ne, funguje to i s těmi novými .-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna