neděle 6. září 2015

Trochu z jiného soudku...

... bude tento příspěvek. Nebude o tvoření, mé velké vášni posledních dnů, týdnů, měsíců i let. Bude o mé velké zálibě z dob mých středoškolských a vysokoškolských studií, kdy se přede mnou mělo na pozoru téměř vše, co se dalo vzít do tašky a číst při každé volné chvíli při cestě do a ze školy, práce, přepravě na dovolenou... Teď čtu spíše sporadicky a když už, tak odbornou literaturu... beletrii dosti zanedbávám.

JENŽE... jsem po delší době dělala ordung v naší domácí knihovničce s tím, že by snad díky tomu, že nám děti o trošinku zase povyrostly, uklizený stav mohl vydržet i déle než půl hodiny .-) A narazila na tolik krásných věcí, které by stálo za to přečíst nebo znovu přečíst. A k tomu se naladila na několika blozích i na nové tituly, které teď naši knihovničku obohatí :-)

Madame Chic protože mě vždycky všechno, co se týkalo vizáže hodně zajímalo a bavilo. Tak třeba se zase o něco nového obohatím a nebo zjistím, že vůbec neumím být "chic" :-)

RESTART z čistě profesního zájmu - už před pár lety mi jej doporučila jedna účastnice mého kurzu pro začínající podnikatele. Jiný, možná jednodušší pohled na tutéž věc. A jak mě vyhodnotil jiný účastník mého posledního kurzu před prázdninami - jsem prý přátelský a analytický typ - takže i z toho titulu si moc ráda zanalyzuji daný problém. A kdo ví, třeba pak po přečtení RESTARTu úplně překopu strukturu kurzu, jak jsem jej dělala doposud a vybočím ze zaběhnutých kolejí, což ostatně také nemusí být úplně na škodu :-)))


Takže to vypadá, že místo nočního ponocování u šicího stroje nebo s háčkem v ruce vyzkouším alespoň někdy noční ponocování se zajímavou knihou...

Tak mi držte palce, ať mi to alespoň chvíli vydrží. Je jich tolik, kterými bych se přála během stále delších podzimních a zimních večerů prokousat... :-)

A co vy? Jak je to s četbou literatury u Vás? Pokud rádi čtete, jakou literaturu preferujete? Máte nějaký zajímavý tip i pro ostatní, který určitě stojí za to přelouskat?

Krásný den

A.

4 komentáře:

  1. Ja som celé roky vo voľnom čase čítala, nič ťažké, len niečo na oddych a relaxáciu. Bola som stálym členom mestskej knižnice, lebo novú beletriu už roky nekupujeme, nemáme už miesto v byte. Pred vyše dvomi rokmi som začala vyšívať a knihy ostali bokom. Tiež by som sa k nim mala v zime vrátiť :-)))
    Pozdravujem!

    OdpovědětVymazat
  2. Danko, i já jsem stálým členem hned několika knihoven v okolí :-) Někdy mám ale chuť knížku koupit a tak si ji občas dopřeji, i když místa na knihy taky povážlivě ubývá :-)) Hezké dny

    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Madame Chic považuji za výbornou knížku, díky ní mám pořádný (a ne přeplácaný šatník) a přitom vypadám skvěle. Už se s oblečením vejdu i do malé skříně malého bytu. Doporučuju!

    Koupila jsem si i "Francouzky netloustnou" od Mireille Guilianová a to mi zase přišlo jako konečně normální pořádná knížka, díky které mohu shodit těhotenská kila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tak to blahopřeji. Já se svou garderobou do malé skříně malého bytu určitě nevejdu. Ale na druhou stranu už příliš nepřikupuji a s úspěchem kombinuji řadu věcí, které jsem si nakoupila ještě během studií na VŠ či těsně po nich a to už je hodně let :-) Nakupování oblečení a módních doplňků, vč. bot a kabelek bylo mé velké hobby, čerpám tedy z dřívějších dob :-) Známí i kolegové mi můj "styling" chválili, tak snad to nebylo ze škodolibosti a pokud ne, tak snad dokážu být i dnes stále "chic" :-)) Rozšiřovat obzory je ale třeba stále, proto nákup této tolik opěvované knihy Madame Chic. A těm netloustnoucím Francouzskám - díky za tip, zatím nepotřebuji, po obou dětech jsem kila shodila rychle dolů. Připisuji to své hyperaktivitě a také dobrým pohybovým a stravovacím návykům z dob před těhotenstvím. Myslím si, že v tomto je příroda celkem spravedlivá a tělo nezapomíná :-)) Hezké dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna