čtvrtek 17. září 2015

Pončo pro malou indiánku...

... je na světě. Trochu jsme doma diskutovali třásně na spodním lemu ponča. Manžel mě od nich zrazoval, že už pončo bude překombinované a bez nich se mu líbí moc, tak ať prý to nespackám. Já měla zase pocit, že bez třásní to nebude ono. Že budou určitě tou pověstnou třešínkou na dortu... A protože stejný pocit měla i sousedka, střapce jsou :-))

Samotný vzorek přibývá vcelku rychle. O to víc práce má člověk při začišťování konců přízí při použití většího počtu barev a také u třásniček...  


Po nejspíš posledních parných dnech letošního léta tak přijde na pořad dne podzimně laděné pončo pro naší Viktorku. Aby byl dojem dokonalý, nesmí chybět i barevně sladěná pokrývka hlavy :-) A protože teď u nás asi ještě nějakou chvíli "granny square" poletí, bude to opět o tomto vzorku...

Včera mi dorazil balíček s novinkami (okrasné cibuloviny a "hlízoviny") do naší zahrady (už vás slyším... ano, já to tam ještě pořád mám kam dávat :-)). Budu tak muset na chvíli odložit háčkovací nástroje a vyrazit zase trochu víc pracovat ven. Ale smutek u mne v těchto slovech nehledejte. Přichází totiž má velká chvíle... každý rok se nemohu dočkat, až to zase rozjedu. Zase budu krtkovat po zahradě! :-))) A v hlavě plánů hromada..

Hezké dny

A. 

6 komentářů:

  1. Nádherné pončo a bezva sladěné.Přeji hezký den a hodně chvil při krtkování na zahradě, ať to jde pěkně podle plánu
    Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky :-) Mám z něj radost, při jeho háčkování jsem se krásně podzimně "vyladila" :-) A s krtkováním - pomalu, ale jistě začínám. Ale je to dřina, vláhy je stále málo, kdyby u nás více zapršelo, šlo by to o poznání lépe... A.

      Vymazat
  2. Aničko, barvy se ti podařilo krásně zkombinovat. a na tu tvoji krtkovací zálibu se už těším. jo a cibulky na mě taky čekají, taky mám v hlavě nápad, ale dojde k němu až příští týden po hodech.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, děkuji, když jsem háčkovala, tak jsem se snažila dávat vedle sebe barvy, kterým to spolu bude nejvíc slušet a modlila se, aby to jako celek klaplo... a ono to klaplo, někdy mám víc štěstí než rozumu :-) S krtkováním - snad se bude nač těšit, Majko... zatím to jde hodně ztuha a pomalu :-) Hezký večer A.

      Vymazat
  3. Nádherně sladěné barvičky :-)
    Aničko, pončo se ti moc povedlo !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji - k ladění barev viz můj komentář u Majky :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna