neděle 29. prosince 2013

Patchworková prostírání podle Hanky

Dobrý večer,

konečně mohu zveřejnit i další dárek, který ode mne dostala letos sestra k Vánocům. Jsou to patchworková podkafíčka, která jsem šila podle Hanky. Hani, moc děkuji za krásný tutoriálek. 


Látky jsem vybírala v neutrálních, jemných tónech. Tak, aby podkafíčka dobře zapadla do stávajících i budoucích představ sestry o bydlení, které si teprve pomalu se svým budoucím chotěm budují.

V zápalu balení vánočních dárků jsem si však zapomněla podkafíčka vyfotit. Požádala jsem tedy sestru. Podkafíčka mi vyfotila alespoň foťákem v mobilu, protože u sebe neměla klasický foťák. Ale myslím, že fotky vyšly celkem dobře i tak :-)

... No a mně se v hlavě pomalu klube další patchworkový projekt. Opět inspirovaný Hankou. Když jsem totiž před nedávnem viděla její armádu patchworkových bryndáčků pro své očekávané miminko, pochopila jsem, že jich mám pro Jiříčka žalostně málo... :-)

Mějte se krásně

Anička

12 komentářů:

  1. Jsou moc hezke urcite jsi snima sestru potesila.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno krásné...už se těším na ty bryndáky...taky budu potřebovvat ušít nějaké pro vnoučka...líbí se mi jeden vzor,ale je bez střihu....Tak čekám....hihihi....Hezkého Silvestra a v novém roce hlavně zdraví Milada Milky
    Dovolila jsem si poslat obrázek z Pinterestu na mail.......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milky, díky - za chválu i odkaz na obrázek z Pinterestu... Mám to chápat tak, že to mám nejprve vyzkoušet sama a pak zveřejnit střih? :-)))

      Vymazat
  3. Podkafíčka - jak jinak - vypracovaná, sladěná a v jemných tónech, začínáš být profesionálka , moc se mi líbí Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, díky za komplimenty.... Ale k té profesionálce mám ještě daleko :-)) Ale i tak díky za takovou poklonu.

      Vymazat
  4. Anicko, to me velmi tesi, ze se ti podkaficka povedly a sestra mela urcite radost! Hezke latky jsi vybrala a vidim ze te siti chytlo :) bryndacky jsou radost sit jsou jednoduche a jdou rychle od ruky, verim ze nezustatnes jen u jednoho :)
    Mej se krasne Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jestli já jsem přispěla k Tvému rozháčkování se, tak Ty si výrazně přispěla k tomu, že jsem si "začala" s patchworkem :-) Na šití bryndáčků se už těším. Jen trochu utřepat myšlenky, najít ty správné látky, trochu času... a pak se zase pochlubím :-)

      Vymazat
  5. Podkafíčka už mají své místo a jsou pravidelně využívána! Děkuji Ježíškovi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna