úterý 3. prosince 2013

Andílci ze špalků

Na tyto andílky si dělám zálusk už pár týdnů... Vlastně od té doby, co jsem objevila Moničin blog :-) 

Malinko jsem však řešila materiál na jejich výrobu. Protože nemáme klasický krb (nemáme klasický krb, do pasivního domu, po kterém jsme s mužem toužili, se zrovna moc nehodí, tak musíme vzít zavděk krbem na bioalkohol), nemáme doma ani polínko dřeva. Vyprosila jsem si tak 3 fešáky za úsměv od souseda s tím, že až mě andělé omrzí, vrátím mu je zase zpátky (ta polínka, ne anděly) :-)

Sádrové pásky jsem si objednala přes internet, podle autorky se dá ale stejně dobře použít obyčejná gáza a sádra za pár korun, jen s trochu větším úsilím :-) Polystyrenové koule jsou běžně k dostání v hobbymarketech, ale často i v papírnictvích, květinářstvích... Na výrobu křídel se dají zrecyklovat staré kartonové krabice. Drátek na svatozář koupíte v železářství či zahradnickém oddělení hobbymarketů. Naši muži dodají velký hřebík či vrut, na kterém bude držet hlavička a pak už zbývá jen to trochu "splácat" dohromady :-)) Však to znáte, ne?

A tady je má první "splácanina" :-)


Krásný advent

Anička

6 komentářů:

  1. Aničko,krásní andílci.
    Moc se mě líbí,ale v paneláku,je není kam dát:(.
    Potřebují větší prostor.
    A není to žádná splácanina,je to umělecké dílko:).
    Mějte se hezky Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky. Já bych si je v paneláku dala za okno na balkón, pokud bych ho měla :-) Krásný večer Anička

      Vymazat
    2. Aničko,děkuji za nápad.
      Na andělce se již pracuje.
      Bude za oknem,na zaskleném balkoně,
      tak alespon nikam neuletí:).
      Aničko,mějte hezký večer. Jana

      Vymazat
    3. Tak to se mi líbí :-) Ať se andělka podaří k Vaší spokojenosti a ať chrání :-)) Krásný večer Anička

      Vymazat
  2. Aničko,
    také na ně mám zálusk ;-)
    Ale nestihla jsem ještě ani vyndat vánoční dekorace s krabic :-o
    Momentálně kojím a jednou rukou komentuji ;-)
    A takovou tvoji ,,splácaninu" bych brala hned !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, tak ta třetí věta je mi nějaká povědomá... akorát u mě už to nejde, Jiřík je už nějaký čas nakojený raz dva, to člověk nestačí ani zapnout notebook :-)) Třeba Ti taky vyjde něco "uplácat". Je to takové příjemné relaxační "plácáníčko" :-) Hezký klidný večer i noc Anička

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna