sobota 22. září 2018

Už klepe na dveře...

Na první podzimní den mám v plánu jiné radosti (třeba se zítra potkám na trati RunFestu s některými ostravskými? 😉), takže letošní podzimní věnec ke vchodovým dveřím se dostal na pořad dne už teď :-)

V duchu "co garáž, dům a zahrada daly"... a takové jsou někdy ty úplně nejlepší.




Krásný poslední letní den a nádherný podzim všem🍁

A.

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji :-) Ale po dnešní noční bouřce bude potřebovat asi lehce upravit. Měla jsem strach, že nám vezme i střechu nad hlavou... Krásný den A.

      Vymazat
  2. Aničko, je krásný. :-) A zítra budu držet palce, dobře se na to vyspi! ;-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, vím, že si byla duchem se mnou a možná pár dalších dobrých duší. Protože si ten včerejší úspěch nedovedu vůbec vysvětlit :-) Díky za podporu! Krásné dny A.

      Vymazat
  3. Krásný podzimně laděný věnec!!!!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna