pondělí 24. září 2018

Ladím...

... na podzimní strunu :-)


Po tom mega velkém třídění nejen v šatníku v něm teď nacházím samé skvosty :-))) Na volánky si zas tak moc nepotrpím, u oblečení mám nejraději jednoduché linie. Za to si užívám barev a korálků, náramků a náušnic mám i po tom velkém třídění tolik, že bych s nimi mohla zásobit široké okolí :-)

Mějte krásný den

A.

PS: prosím nemohli byste mi poradit, jak u profilového obrázku na blogu zajistit, aby se nedeformoval?

14 komentářů:

  1. Moc ti to Aničko sluší, šaty jsou velmi pěkné a tuhle barvu mám také ráda. Podzim je tu.
    U nás dnes padaly malé krupky a já rychle musím uklidit domů pokojové kytky z pergoly!!
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, děkuji za kompliment :-) Je to tak, podzim je tady! :-))) Pokud jde o ty krupky - my si jich užili včera odpoledne.

      Krásné dny A.

      Vymazat
  2. Podzim je krásný svými barvami i počasím (hurá, skončila vedra). Sleděná jsi krásně.

    S obrázkem bohužel neporadím. Já místo gadgetu Profil používám jednoduchý textový gadget doplněný o obrázek vložený přímo v html. Sice mě to neodkazuje na profil, ale zase to mám víc pod kontrolou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Praevko, vnímám to úplně stejně! I já mám podzim moc ráda a vedra zrovna nemusím :-)

      Děkuji za poklonu k outfitu i snahu o pomoc s profilovým obrázkem - už mám vyřešeno :-)

      Hezké dny A.

      Vymazat
  3. Aničko, já mám taky ráda tuhle barvu a moooooc ti to sluší.Manžela jsem se ptala ohledně toho obrázku a prý s tím nic nenaděláš.On když si vkládá fotky na facebook ,tak prý je má taky třeba tmavší.No já tomu nerozumím. Ale ty šaty ti seknou a ten můj chlap si tě prohlížel až moc dlouho, musela jsem mu mobil sebrat.Měj se hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji za milý komentář i snahu pomoci :-) A profilový obrázek už je vyřešený, mrkni .-) Krásný den A.

      Vymazat
  4. Tak ještě poznámka k tomu obrázku - do gadgetu s prostým textem jde samozřejmě vložit i odkaz na profil (už jsem si to u sebe nastavila). Všechno jde, když se chce ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde :-) Sice jsem postupovala jinak, ale hlavně, že se to povedlo .-)

      Vymazat
  5. Aničko, jsi kočka vyladěná, sluší Ti to, moc. Hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji :-)) Podzim miluju, tak si ty teplé barvy moc užívám :-) Krásný podzim i Tobě A.

      Vymazat
  6. Ahoj Aničko, moc ti to sluší, šaty mají krásnou barvu. A fotka nevím už jak jsem si ji vkládala, ale musela jsem ji upravovat, aby seděly požadované rozměry fotky, jinak to blog roztáhne. Pa:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuji za komentář i radu - nakonec se to povedlo - upravila jsem fotku na čtverec a pak teprve vložila :-) Hezký den

      A.

      Vymazat
  7. Dobré ráno, Aničko, Tobě to sekne! :-)Přiznám se, že s volánky si tě představit neumím (ale byla by to romantika ;-)). Jsi krásně sladěná i s pergolou. Přeji pohodový den. :-)
    P.S. U nás jsme z léta skočili rovnou do mrazivého rána, na horách vidíme sníh!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji za kompliment... toho sladění s pergolou jsem si původně vůbec nevšimla :-) Pokud jde o volánky... já jo, ale nesmí jich být nikdy moc a musí to pak vyvážit svou strohostí zbytek outfitu :-) Krásný den, ráno bylo velmi chladné i u nás, sníh naštěstí ještě nevidím :-) A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna