pátek 22. června 2018

Vyčkávala jsem...

... až se objeví další, kterým budu moci nabídnout střechu nad hlavou.

Popravdě, ony všechny "květinářky", které Petra namalovala, jsou nádherné. Ale všechny mít doma nemohu, protože s námi bydlí i další menší či větší výtvarná dílka a vhodných míst k zavěšení obrazů povážlivě ubývá...

Dvě už mám na zdi nad schodištěm.

A tyto dvě se mi ale líbily natolik, že jsem zrušila ve spodní koupelně mini fotosérii žabek, abych těm dvěma krasavicím našla místo, na kterém jim to bude slušet :-)


A když už se měnilo, tak s plnou parádou. Zaujala mě barva proutku, kterou drží jedna z krásek v rukou... a dostala nápad sladit s ní výmalbu místnosti :-) A tak jsem zase malovala. Z původní světlé zelené (část obkladů je v zelené barvě) na okrovou. 

Je to při mé zálibě v malování k neuvěření, ale stále jsou ještě u nás doma místnosti, které ještě mají původní výmalbu :-)))

Okrová mi zbyla ještě od prvního malování. Jen jí nebylo dost na celou koupelnu, vymalovala jsem tak zeď u okna a část zdi u výklenku pro toaletu. Ale až doplním zásoby, půjde do nového kabátku celá koupelna .-)

Koupelna je díky orientaci na sever nejtmavší místností v domě, bílá barva by zde na mě ale působila příliš sterilně a studeně, světlé pastelové barvy jí tak příjemně prosvětlí.

Hezký nadcházející víkend

A.

5 komentářů:

  1. Ahoj..taky mám od Peti obrázky,které čekají,až bude vymalováno...už se na tom pracuje tento víkend.Přeju krásný večer!Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, tyhle obrázky také chvíli čekaly, až se k výmalbě dokopu :-) Mám radost, že se to povedlo, i když mi ještě chybí druhá půlka koupelny... ale to bude raz dva, na dalších dvou stěnách dosahují obklady docela vysoko .-) Hezké dny a ať se brzy můžete doma taky těšit z krásných obrázků na nově vymalovaných zdech .-) A.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. To rozhodně, Dášo :-) A ten nový odstín výmalby taky. Nemůžu se vynadívat a v pondělí asi zajedu dokoupit další kyblík barvy a ještě před prázdninami dotáhnu i zbytek koupelny :-) A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna