pátek 1. června 2018

Jak Jirka s maminkou zase jednou spolu kuchtili :-)

V pondělí a úterý jsem měla při práci společnost jednoho pohledného mladíka .-)


(při nedělním sjezdu lanovkou z Pusteven ho asi trochu ofouklo a dostal tu zákeřnou nemoc zvanou rýmičku :-))

V pondělí se tak jel zaučovat do řemesla ke klientům v Ostravici a v úterý mě dozoroval při práci doma.

Trochu jsme spolu i kuchtili a poprvé vyzkoušeli podle receptu Hanky Zemanové (do jejích knih jsem se zamilovala) cizrnu na paprice.

A je to vážně bašta! A až na namáčení cizrny (které hravě zvládnete přes noc), je to vlastně rychlovka .-)

Zdravé, chutné a zasytí.

Kdyby chtěl někdo vyzkoušet..., tak tady najdete recept .-)

My se obešli i bez smetany a místo pórku jsme hotové jídlo jen posypali čerstvou jarní cibulkou a koprem ze zahrádky.  

PS: ...jsme si to obědové stolování udělali "pěkný" :-)


Krásný den

A.

4 komentáře:

  1. Aničko,
    já na cizrně ujíždím jen tak, takže díky za nový recept!
    A pozdravuj moc tvého kuchtíka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, můj malý kuchtík (byť s počátečním odporem, ono nám spolu bylo doma moc dobře :-)) je už opět ve školce, ale pozdravím jej, až dorazí odpoledne :-) A pokud ujíždíš na cizrně, tak to bych teda ocenila na oplátku i já něco z toho, co máš ráda zase Ty .-) Krásný den A.

      Vymazat
    2. Aničko ,mě chutná jen tak vařená 😉

      Vymazat
    3. Aha... něco jako zobání oříšků? :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna