pátek 13. ledna 2017

Železo je třeba kout...

... dokud je žhavé :-) 

O Lauře už jsem psala několikrát. Milá slovenská blogerka, která vaří, peče a krásně (nejen o tom) píše a fotí. Často se nechám zlákat jejím prvotřídně nafoceným kulinářským kouskem k vlastnímu pokusu, ať už jde o pečení nebo vaření. Laura zkrátka umí zaujmout!

Dnes jsem vyzkoušela jeden jednoduchý, rychlý a přitom tak dobrý tip na zapékané kuřecí řízky. Moc jsem si na svém dnešním obědu pochutnala a věřím, že úspěch bude mít i u zbývajících členů rodiny, až dorazí odpoledne (já se totiž v tomto ohledu dost často odbývám a jeden z mých letošních novoročních nepsaných, ale vážně míněných závazků byl, že se polepším .-)).


Přeji krásný pátek i nadcházející víkend.

A.

6 komentářů:

  1. Aničko, vypadá to suprově, díky za tip na fajn receptík, ty se vždycky hodí, když člověk nemá nápad, co vařit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Laura mě vždycky něčím dobrým překvapí .-)

      Vymazat
  2. Anička ďakujem ... som rada, že chutilo ... paa L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Lauri, Ty jsi mě svými receptíky ještě nikdy nezklamala, takže s velkou radostí propaguji dál :-) Krásné dny A.

      Vymazat
  3. Jsem ráda za inspiraci, zítra chytám řízky, udělám je jednou trochu jinak, Kája.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna