sobota 14. ledna 2017

Ledové umění...

... s využitím nejrůznějších přírodnin z lesa, zahrady či kuchyně mne velmi okouzlilo. Teď u nás na dva dny sice trochu teploty polevily, ale od pondělka bychom se opět mohli těšit na mrazíky i sněhovou nadílku.

Pokud se právě neoddáváte zimním radovánkám na lyžích, běžkách, sáňkách, bobech a dalších více či méně důmyslných "dopravních prostředcích", přijde vám možná také vhod tip, jak si užít relax při tvorbě jednoduchých, ale krásných roztodivných "zamražených" dílek v podobě ledových bábovek, závěsů či lucerniček, do jejichž výroby můžete zapojit i děti .-)

Princip výroby je asi jasný, ale kdyby náhodou...


Krásné zimní dny

A.

8 komentářů:

  1. Fakt zimu nemám ráda,ale tohle je krása☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Když je zima bílá, myslím si, že ji zkousne i ten největší odpůrce .-)

      Vymazat
  2. je to nádherné ja jsem včera byla na Pustevnách také krásné sochy tam byli ledové

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bety, jojo, Pustevny jsou v zimním období krásnými ledovými sochami vyhlášené :-)

      Vymazat
  3. Krasna inspirace, ale ty pomerancove lucerny jedno velke aaaach... M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, díky za ohlas, je to krásné, byť časově omezené tvoření :-) A.

      Vymazat
  4. To je nádherné. Díky za tip na parádní ledové tvoření! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, mám radost, že se Ti líbí! Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna