pátek 9. září 2016

Z jiného soudku...

... moje milé čtenářky blogu. Dnes trochu z jiného soudku. Moc často to nedělám, ale dnes bych vás pozvala k poslechu jedné skupiny, na jejíž písně jsem úplně náhodou poprvé narazila na youtube tento týden a vzala mě za srdce tak, že se o to musím podělit s Vámi. 

Myslím, že si totiž, že si trochu publicity rozhodně zaslouží. A jsem tak trochu patriot - skupina je z našeho kraje a dá se říct, že její působiště je doslova za našimi humny - je totiž z Frýdku-Místku :-) Otevírám tím další (nepravidelné) "okénko" na svém různorodě zaměřeném blogu .-)

A teď už David Stypka a jeho Bandjeez :-) Dohromady se čtyři muzikanti dali v roce 2011. 

Toto je první jejich píseň, kterou jsem slyšela - velmi, velmi povedená (podle mě): Vrány taky



Velmi pěkné jsou rovněž píseň Perfektní píseň či píseň Dělám. A přidávám dodatečně ještě jednu velmi pěknou - Neboj. A vůbec, poslechněte si jejich živý koncert v Českém rozhlase Ostrava z loňského podzimu... Skvělé, bezprostřední, příjemné, prostě naše :-) Mé nejoblíbenější jsou Jericho, Neboj, Lodivod... a vůbec všechny :-)))

A víte, že už mají na světě i dvě pěkná alba? CD Čaruj vydali v roce 2014, album Jericho pak v letošním roce najdete zde.

Tak jak se vám líbí?

Krásný víkend

A.

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Stáňo, počkej, až si ji začneš pouštět jako já podruhé, potřetí, .... posté :-))) Stáňo, dlužím Ti dáreček - pošlu balíčkem, nestíháááám osobně. Ale určitě něco do konce roku ještě zrealizujeme, věřím v to. Pa A.

      Vymazat
  2. Aničko, super příspěvek! Souhlasím s tebou, publicitu si kapela určitě zaslouží. Já je slyšela poprvé loni na CD ze Sweetsen Festu a jejich píseň z celého CD je ta nej (alespoň tedy dle mého vkusu :-) Krásný víkend, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem Ivčo ráda, že jsem Ti kápla do noty a to doslova :-) A která ta jejich píseň je podle Tebe nejlepší? Pa A.

      Vymazat
  3. Aničko, asi jsem to špatně napsala, myslela jsem to tak, že jejich píseň byla nejlepší ze všech kapel ze "Svícnu" 2015. Byla to Perfektní píseň. Skladbu Vrány taky jsem do dnešního večera neznala :-). Je skvělá, to emoční nasazení ke konci - fakt dobré. Klip se mi též líbil. Jak už jsem psala, super příspěvek!!! Ivana :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to se nedivím... Vždyť je to "perfektní" píseň, že? .-) Mimochodem - včera měli vystoupení na jedné akci města ve Frýdlantu nad Ostravicí... žel jsem u toho nebyla, ale v listopadu by měli vystupovat v Ostravě... tak si říkám, jestli se nechce někdo z FM či Ostravy a okolí přidat ke mně... .-)

      Vymazat
    2. No Aničko, to je velké lákadlo. Být to blíž - třeba ten Frýdlant, tak neváhám. Ostrava je pro mě na organizaci a dojezd komplikovanější. Ty jsi jejich pravý fanoušek, znáš i místa, kde vystupují. Kdyby jsi narazila na info o akci, kde mají vystoupit a bylo by to tady kolem FM blízko, dej na blogu prosím vědět. Hezký víkend ti přeji, Ivana

      Vymazat
    3. Jasně... bohužel teď do konce roku vystupují (s výjimkou Ostravy - i zde jako předkapela) jen mimo náš kraj :-( Ale budu sledovat a dám vědět, pokud se něco objeví poblíž .-) krásný víkend i Tobě A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna