pátek 10. června 2016

Pro dámu...

... v plavkách jsem šila tento klobouček v námořnickém stylu. Původně. Ale poslala mi obvod hlavy 58 cm a já omylem střihla na menší (na cca 54-55 cm), když jsem jej stříhala spolu s ostatními kloboučky.


Dáma v plavkách poctivě znovu přeměřila svou hlavinku znovu... 56 cm, ale prý má hodně myšlenek, které potřebuje pod klobouk schovat a chce jej volnější. Tak se bude stříhat znovu. Tento tak zůstal volný, kdyby se někomu z Vás líbil... :-)

A je samozřejmě opět oboustranný, takže možno střídat dle nálady a potřeby .-)

Krásné skoro letní dny

A.

4 komentáře:

  1. Ahoj Aničko, klobouček je moc pěkný, správně letní. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hned bych ho brala,ale mám také velikost 58 ;-)).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu Ti jej, Álo, ušít na míru. Materiál ještě je .-) Krásný den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna