neděle 26. června 2016

Bermudy...

... jsou názvem nádherných ostrovů v Atlantickém oceánu u jihovýchodního pobřeží Spojených států, ale rovněž označením určitého typu krátkých kalhot, které jsou dnes široce rozšířené jako každodenní nebo volnočasový oděv pro muže i ženy. Délka nohavic se liší od délky těsně nad kolena až těsně pod nimi.

A mají k sobě blízko nejen díky názvu. Bermudy jako označení oděvu totiž získaly svůj název právě díky své popularitě na Bermudách, kde jsou součástí běžného podnikatelského oblečení pro muže. Ty jsou však na rozdíl od těch běžných, které nosíme u nás, vyrobeny z látek, ze kterých se šije obchodní oblečení a nosí se s podkolenkami, košilí a kravatou.

U nás doma je máme také moc rádi. Aby ne, jsou velmi pohodlné a díky přírodnímu materiálu (bavlněné plátno) i velmi prodyšné. Na léto jako stvořené. Koncem loňského léta jsem dětem ušila každému jedny, letos se nám ale krátkých kalhot stále nějak nedostává. Na svět tedy přišly další tři kousky - dvoje pro Viki a jedny s prodlouženými nohavicemi pro Jirku :-)




Jak to máte s bermudami u vás doma? Máte je taky tak rádi?

Krásné dny

A.

4 komentáře:

  1. Ahoj Aničko, i u nás patří k letnímu oblečení. Moc se mi líbí ty Jiříčkovy, ty bych snad nosila i já. ;-)Pohodovou neděli. :-) D.(U nás se po včerejší bouřce dost ochladilo, ale nevadí, to dusno bylo úmorné.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě by mě zajímala guma v pase. Dáváš tři úzké, nebo prošiješ jednu širokou? Dík. :-)

      Vymazat
  2. Anni bermudy jsou super. Také jsem dřív nosila. Náš prcek má dokonece jedny po mě, když jsem byla malá. Ráda bych je dětem ušila, ale nevím jakou látku zvolit.
    Ty máš látky nádherné. Kde nakupuješ balněné plátno. V e-shopech z látkami je toho hodně, ale já nevím co použít a metodou pokus omyl se mi nechce. Nedávno jsem koupila kousek 100% bavlny a bylo to moc tuhé, tak na polštář či tašku, ale na kalhoty by to nešlo.
    Měj se Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Teri, látky nakupuji různě (ale přes e-shopy), nejčastěji u Podzimků na Mimibazaru (http://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=225782). K síle materiálu - zkus se orientovat podle gramáže, u hrubších látek bývá uvedena vyšší gramáž. Hezké dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna