pátek 19. února 2016

Kvak...

... kvak. Karnevalový kostým žabky dotažen. Došila jsem rukávky ze dvou nařasených vrstev saténu, aby byly pěkně nadýchané.


Návleky na nohy a ruce jsem se nakonec, i na doporučení některých z vás, rozhodla nevyrábět.

A tady kostým v průběhu času - sukně, tady flitrová a korálková výšivka a tady čelenka a punčocháče .-)

S modelkou jsme sice fotily, ale bohužel až večer za špatných světelných podmínek a fotky tak jsou rozmazané (Viki nedokázala ustát na místě). Tak možná nějaké přímo z karnevalu .-)

Mějte krásný víkend, u nás zatím o jednoho (a půl) maroda méně... Kontrola na ušním dopadla dobře a můj kašel, zdá se, konečně také ustupuje... Ale náš malý bohatýr nechce jíst... a začal mít teploty... ach jo...


A.

6 komentářů:

  1. Aničko, nádhera !!!!! Tvá malá "žabička" byla určitě nejkrásnější !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, pro mě určitě, hlavně s buchtou, kterou měla permanentně v ruce .-) Měj se krásně A.

      Vymazat
  2. Aničko paráda, nádhera, luxus.
    Karneval si užijte, co marůdek? S těmi teplotami jsi mě trošku vyděsila, prý řádí ošklivé chřipky, týdenní vysoké horečky jsou běžné. Nám končí prázdniny, tak snad bude lépe, před prázdninami děti ze školy i školky odpadaly ve velkém..
    Krásný víkend.
    B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, marůdek se má čile k světu. Za což jsem moc ráda a doufám, že to tak aspoň chvíli zůstane. My prázdniny teprve čekáme, kéž by vyšlo počasí... a klidně už jarní, to neustálé hopsání teplot nahoru a dolů a 3 dny se sněhem a pak zase bez mě už přestávají bavit. Tak ať se stále zdraví A.

      Vymazat
  3. Aničko, Viktorka bude princezna žabička! Moc se ti kostým povedl:-) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, díky moc za poklonu. Jsem ráda, že jsem do toho šla, člověk má ze sebe hned lepší pocit, když musí přiložit i ruku k dílu .-) Hezký den A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna