úterý 9. února 2016

Co je malé, to je pěkné, nebo alespoň může být .-)


Co je malé, to je pěkné, nebo alespoň může být .-)

Líbí se vám krásné zahrady plné kvetoucích trvalek, keřů a nádherných stromů, poletujících motýlů, opylujících včel… a je vám líto, že na vašem malém pozemku nelze nic podobného vytvořit?

Následující obrázky, video i příspěvek na Kvetoucí zahradě by vás mohly přesvědčit o opaku .-)





A pokud mě dneska vítr neodfoukne, tak snad i foto celé sady prostírání vč. bonusu pro Bohunku brzy bude. Včera jsem sedla ke stroji a konečně dotáhla, co bylo třeba :-)


Mějte krásný den


A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna