pátek 29. ledna 2016

Plesové psaníčko...

... s mašlí jsem si vysnila (a to doslova) ke své letošní garderóbě. Mnoho nápadů u mne totiž přichází během spánku, před ním či těsně po něm. A často právě ty mi pak přijdou jako ty úplně nejlepší .-)

Tak tady malé nakouknutí, jak se se rodí ze sna realita :-) Základ je z klasické černé bavlny doplněné o výztuhu, mašle je kombinací stejné černé bavlny a černé krajkoviny (ještě mi zbyl kousek od loňského "plesování"). Vyzdobeno korálkovou výšivkou ze skleněného rokajlu.


Mašle je nejen hezká, ale i velmi praktická, slouží jako "poutko" pro pohodlné nošení v ruce.

Abych nezapomněla - vnitřní část je ušita z bíle puntíkované černé bavlny a zapínání je na zip.

Těším se ještě na nové náušnice. Ty ale nebudu vyrábět sama, oslovila jsem jednu šikovnou dívčinu z Fleru, která mi je snad vyrobí na míru v barevné kombinaci podle mých představ... aby ladily k šatům. 

Ale abych nepřišla s tvořením zkrátka - k plánovanému "zapletenému" plesovému účesu zvažuji vlastnoručně "umotanou" ozdobu do vlasů z drátků a korálků... Něco na způsob květiny, kterou jsem si vyráběla na sestřinu svatbu. Tak snad pracovní i další povinnosti dovolí a klapne to .-)

Mějte se krásně

A.

8 komentářů:

  1. Aničko,
    úžasná plesová kabelka !
    Jsi prostě dokonalá !
    Tak hezké plesání a i celý víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, to mám radost, že se Ti líbí. Do našeho plesání máme ještě skoro měsíc čas... ale vzhledem k tomu, co jsem si navymýšlela... sletí to jako voda .-) Krásný večer A.

      Vymazat
  2. Aničko, psaníčko je moc povedené. Hlavně to "poutko". :-)A líbí se mi, jak máš vše do detailu promyšlené, tak ať vše vyjde. Pěkný víkend. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, ano, to poutko je tam dost zásadní :-) Díky za podporu, já věřím, že to nakonec klapne podle představ. Krásný večer A.

      Vymazat
  3. Parádní. Ps. A omlouvám se, já to prvně viděla šedě. Zrada mozku nebo očí...:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, a nebo zrada fotoaparátu .-) Díky! Hezký večer A.

      Vymazat
  4. Aničko psaníčko je krásný.Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, díky za pochvalu. Moc mě to těší. Hezký večer A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna