neděle 17. ledna 2016

Lednová zahrada...

... konečně pod sněhem, snad nějakou chvíli vydrží a ještě něco připadne. Moc rádi bychom zase vyrazili za humna na běžky. Letos i s Viki s novou výbavou .-)

  
Je to ale krásný pohled, na tu huňatou bílou peřinu, viďte? :-)

Krásnou neděli

A.

6 komentářů:

  1. Máte víc sněhu než tady v Jeseníkách :-)) užívejte si ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nebojím ani o Jeseníky, Ivo :-) Pokud předpověď počasí vyjde, brzy bude na čem lyžovat i u vás :-) Hezký den A.

      Vymazat
  2. Krásné ledové království, tak to má v zimě vypadat. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. U nás není po sněhu ani vidu ani slechu..Pa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna