středa 19. listopadu 2014

První letošní vločky...

... ještě za okny vyhlížíme marně, ale zato u nás doma už jich je malinkatá hromádka čítající deset kousků :-)


Mé další tvoření pro náš místní školní jarmark. Návod na tuto nádhernou sněhovou vločku jsem objevila na Radčině překrásném blogu nejen o tvoření zde

Pokud si nevíte rady s grafickými návody, zkuste mé polopatické návody pro začátečníky, kterými doprovázím několik grafických návodů na uháčkování vloček či hvězdiček např. zde. Další návody najdete na mém blogu pod štítkem "Advent" :-)

Mějte se krásně

Anička

8 komentářů:

  1. Aničko, takové jsem ještě neviděla, jsou nádherné, moc se ti povedly. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, dnes jsem si to u vás na blogu opravdu užila - potěšila oko a navnadila na vločku :-))).
    Mějte se fajn, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, díky moc za návštěvu i za milý komentář. Snad brzy oplatím :-)) Hezký večer Anička

      Vymazat
  3. Moc krásné Aničko! Naladila si mě, snad se taky dostanu k háčkování podobné parády...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna