pátek 14. listopadu 2014

Holčičí zimní čepici s hvězdičkovým vzorkem...

... jsem uháčkovala pro Viki. Na fotografiích to není tak patrné, růžová je ale pěkně ostrá, neonová. Čepice je v barevné kombinaci použité i na Viktorčině nové zimní soupravě. Přízi (Yetti) jsem objednávala nadvakrát. Poprvé přišla neonová růžová v trochu odlišném odstínu. Zpracovala jsem ji do košíku na zvířátka. Viki ho má u postýlky :-)


Hvězdičkový vzorek představoval po vlnkovém vzorku další výzvu. Snažila jsem se ho pochopit skrze různé návody na internetu půl dne. Nejvíc mi ale pomohla Lenka, která je prostě svými háčkovacími návody bezkonkurenční :-) Při aplikaci vzorku na čepici mi pak byla nejvíce nápomocna Paulínka z Bratislavy. Aby byla čepice pěkně měkoučká a ne tvrdá jako prkno, háčkovala jsem ji háčkem č. 8.

Vzorek jsem si zařadila spolu s vlnkovým mezi své nejoblíbenější a snad brzy vzniknou i další výrobky s jejich využitím.

Bezva štrykování i do vašich domovů :-)

Anička

2 komentáře:

  1. Aničko, ty si založila čepičkovou manufakturu, viď :o) Jedna je hezčí než druhá!
    Přeji Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Heli, skoro to tak vypadá. Ale je to jen dočasný stav :-)) Ale docela mě začalo bavit testovat na čepicích nové vzorky :-) Hezký prodloužený víkend Anička

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna