středa 10. září 2014

Podzimní ušanka se sovičkou pro našeho Jiříka...

... aby se děti nehádaly. Jiříkovi totiž ta Viktorčina padne jako ulitá. Ve věku 16 měsíců má obvod hlavičky o 0,5-1 cm větší než naše čtyřletá Viki. 


Jiříkovi jsem ale uháčkovala čepičku více klučičí. Barevně mu půjde k oběma podzimním bundám (béžová, oranžová), které nosí. Návod dodám, snad už brzy :-)

Materiál: opět Elian Nicky, pletací háček č. 3. 

Aplikaci sovy jsem háčkovala podle návodu od Martiny Lůžové

Hezké dny

Anička

3 komentáře:

  1. Je nádherná Aničko!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, je krásná a barvy jsi dokonale sladila.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A moc děkuji za odkaz, už jsem koukla a jen zírám .... mpc hezké věcičky :)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna