sobota 29. června 2013

Než začalo zase lít...

Ač podle včerejší předpovědi nemělo u nás pršet, zase začalo... :-( No, jsem ráda, že jsem si včera stihla do váziček natrhat nějaké kvítí ze zahrádky :-) Toto je naše sbírka růží v doprovodu s právě kvetoucím kontryhelem. 
Nejraději mám ty drobnokvěté. Brzy snad svou sbírku ještě rozšířím - nedávno jsem si zasadila růži svraskalou (rosa rugosa) a zálusk mám ještě na dvě popínavé růže, které chci zasadit vždy z druhé strany každého z našich dvou zahradních oblouků. Musela jsem dát manželovi za pravdu, růže (ani ty popínavé) mi neporostou po oblouku z jedné strany nahoru, aby pak pokračovaly dál po druhé polovině oblouku směrem dolů :-)
Růže svraskalá - ta na obrázku není naše, ale
snad ta naše bude brzy taky tak vypadat :-)

A já to s radostí napravím :-))

Krásný víkend a vlastně i začátek letních prázdnin :-)

Anička

1 komentář:

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna