neděle 30. června 2013

Nemusí pršet, stačí když kape...

Po více než dvou měsících háček zase v ruce. Sice jsem se nepustila (i s ohledem na to, zda rodina a hlavně Jiříček znovu dovolí) do ničeho velkého, ale zatím mi stačí, "když kape" :-)

V místním mateřském centru jsem při úklidu ukořistila 2 plechovky (doma kafe nepijeme = žádné plechovky) od rozpustné kávy. Jednu už využíváme na sušenou mátu, další bude sloužit k obdobným účelům. A aby mi nové úlovky do kuchyně pěkně barevně zapadly, rozhodla jsem se uháčkovat jim kabátky. Použitý materiál - zbytek lněného provázku a zbytky červené perlovky dané dvojmo.

Bez dětí práce na hodinku dvě, s dětmi a manželem doma na den až dva (snad :-))

Tak třeba uvidíte výsledek ještě letos :-)))
Krásný zbytek neděle
Anička

Stav před
Už se to rýsuje... ale pomaluuuu

5 komentářů:

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna