pátek 10. ledna 2014

Háčkovaný hrošík pro Jiříčka s letní výbavičkou

Dobré páteční odpoledne,
možná si vzpomínáte. Už jsem se dříve zmiňovala, že mám rozháčkovany pro děti dvě hračky - zvířátka. Jiříčkova by už byla dávno hotova, nebýt mé nepozornosti při prvním objednávání přízí (objednáno méně, než bylo potřeba). Dneska mi ale konečně dorazil balíček s posledním chybějícím klubíčkem (mimo jiné samozřejmě :-)) a já mohla dokončit, nač už tak dlouho čekám :-)

A tady je výsledek.


Háčkovala jsem podle úžasného návodu KAMLIN (a úžasného i pro začátečníky, vřele doporučuji). Kromě hrošíka jsem už "s ní" uháčkovala dvě zvířátka (mou první háčkovanou - kocourka - vám ukážu příště, musím zapátrat ve své fotodatabázi :-)) a na čtvrtém právě pracuji.

Mějte krásný den

Anička

18 komentářů:

  1. Aničko nevím, co mám dříve obdivovat - hrošík je moc roztomilý, ještě loďku a už může vyrazit na vodu.
    IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, děkuji. Loďku už hrošík má... Leda že bys myslela takovou, co se v ní bude moc hrošík plavit sám :-))

      Vymazat
  2. Aničko, je perfektní!
    Přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko,hrošík je fešák...:-)
    Hezké dny,Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Je to můj miláček.... skoro jsem zapomněla, pro koho jsem ho háčkovala :-)

      Vymazat
  4. je moc krásný, malý musel být nadšený

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Malý je nadšený ze všeho, co může strčit do pusy... A strčit tam hrocha, to je vážně výzva! :-)))

      Vymazat
  5. Ten je opravdu roztomily .Udelala jsi Jirickovy pekneho kamarada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ello, díky. Tak nějak k sobě s Jiříčkem pěkně ladí.... A nemám tím na mysli barvu oblečení :-)

      Vymazat
  6. Aničko, hrošík je překrásný ta žába taky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Žabičku mám ještě radši, to bude asi tou zelenou barvou :-)

      Vymazat
  7. Ani ten hrošík je luxusní! Moc se ti povedl. Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Ještě že existují šikulky, které umí psát tak pěkné návody :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna