pondělí 18. března 2019

Moje trenérka...

Je na mě tvrdá jako pes :-)


Vybíháme spolu 4krát týdně těsně před půl šestou. Dneska jsme se ale trochu zaběhly. Špatně jsem odhadla moment, kdy se otočit a běžet zpátky. Místo plánovaných 8, tak příjemných 9,5 km.

Po mnohaleté odmlce pravidelně zase běhám už téměř rok. Jsem ranní ptáče, které si po ránu rádo zaběhne teď už třeba i tu dvanáctku, třináctku a je pak "happy" celý den :-))) 

Dneska jsem běžela za jemného mrholení, ale ptáci cvrlikali ostošest. Hotový orchestr. Byl to nádherný začátek dne. Takový by nebyl, kdybych se v pět ráno z postele nepřinutila vstát a vyběhnout. Nevěřili byste, jak mi to pak myslí a co je pak ten okysličený mozek schopen ze sebe vyšplouchnout :-))) Prostě pro mě ideální aktivita s ideálním načasováním .-) 

Neměla jsem s tím na vysoké přestávat... Ale nikdy není pozdě (znovu) začít... a to platí nejen o běhu a sportu obecně .-)

Mějte krásné dny

A.

8 komentářů:

  1. Aničko, jste fakt parťáci a dobří, oba!
    Já jsme ráda, když se o půl šesté vzbudím a do 8 h. nás všechny vypravím do školek, škol a úřadu, jsem totiž spíš sova ;-)
    Tak ať Tě napadají jen samé úžasné věci a projekty!
    P.s. Včera už to na zahradě bylo parádní odreagování,viď?
    Škoda jen , že ještě není světlo o trochu déle ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji i za svou trenérku :-) Ona se snad na to ranní běhání těší ještě víc než já. Musím ji vždycky krotit, protože jakmile mě uvidí ve dveřích v běžeckém oblečení, už nadšeně vrtí ocasem a dává nadšení dost znát i nahlas, ráno neráno :-)

      Nápady naštěstí (klepu) chodí, už se těším, až rozjedu i ten náš zahradní, který jsem si pro letošní jaro vymyslela. Jen si najít mezi těmi projekty pro jiné i chvilku času a trochu si to zaměřit, nakreslit a vymyslet .-) Taky mám u šicího stroje připravený nádherný materiál na novou kabelku "pro mě", bude to srdcovka, cítím to v kostech :-)...

      A k PS: souhlasím, bylo úžasně, moc jsem si to užila :-) A pokud jde o světlo - každý den je to lepší a lepší! :-)))

      Pa a krásný týden

      A.



      Vymazat
  2. Aničko, posílám pohlazení trenérce (je nádherná) a tobě velký obdiv!!! Cvičit chodím, ale běh, to není a nikdy nebylo nic pro mě... S Aaronem taky celkem polykáme kilometry, ale jen rychlou chůzí (běhá jen on :o))
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky za poklonu, pohlazení trenérce předáno :-) Jinak si myslím, že je dobře, když si každý najde to své, co mu vyhovuje a je jedno, jestli to bude běh nebo rychlá chůze, nebo cokoliv jiného :-) Pokud jde o mě, miluji pohyb v různých formách, pravidelné ranní běhání je ale něco, bez čeho se poslední rok neumím obejít. Je to návyk :-) Dříve jsem to měla hodně podobné s cyklistikou. Těžko se ten pocit, který při běhání má, popisuje a bude to znít možná trochu ujetě. Ale když běhám, jako bych létala, resp. jako by se má duše oddělila od těla a cítila neskutečnou svobodu, štěstí, klid, zatímco tělo mechanicky zdolává svou trať :-) Běh tak pro mě není "jen" fyzická aktivita, dalo by se říct, že je to pro mě i určitá forma meditace.

      Krásný den

      A.

      Vymazat
  3. Aničko, jak ti rozumím! Představuji si sebe v lese nebo někde jinde v přírodě, jak si užívám brzkého rána... ale realita je jiná. Nestíhám, v šest už jsme ve školce. Odpoledne plno povinností a jiných milostí... Koleno se mi po půl roce snad zklidnilo (neví), těším se, že zajdeme o víkendu aspoň na delší procházku. Strašně mi to chybí a sezení v práci mě ubíjí. Na běh to bude ještě běh na dlouhou trať... ale třeba to časem zase půjde:-) Moooc zdravím, máš super parťáka! :-) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, rozumím Ti, že to je ubíjející. O to víc si vážím toho, že to můžu mít jinak a že jsem před pár lety udělala jedno z nejtěžších rozhodnutí a rozhodla se začít podnikat, i když všechno má svá pozitiva i negativa. Bylo to velké riziko, ale teď nelituji. Mj. i proto, že si svůj pracovní program mohu uzpůsobit svým potřebám a potřebám rodiny. Držím palce, ať se to u Tebe trochu utřepe a zbude větší prostor i pro Tvé záliby. A pokud ne přímo na trati, tak někde podél trati se už teď moc těším na jaře u vás v Polance na závodu. Spoléhám na Tvé echo, až to bude aktuální :-) Měj se nejlíp, jak jen dovedeš .-) A. PS: parťačku pozdravím, dneska jsme měli volno... ale zítra ráno zas půjdeme "lítat" :-)

      Vymazat
    2. Aničko, akutální už to začíná být. Koukni na stránky https://www.polanskybeh.cz/ na propozici. Zatím na víkend nic nemáme, musím se zeptat manžela, jestli nejde letos místo mě on:-)

      Vymazat
  4. Aničko, ten psí pohled říká vše... :-) Náš Monty pozná, když se s ním chystám vyrazit ven(nevím, jestli cítí to správné oblečení, nebo boty které si obouvám ;-)...)My střídáme běh s chůzí, je to zatím takový janek, musí se vyřádit za balónkem, taky ho musím učit chůzi u mě a přivolání, srnky jsou občas přitažlivější než já. ;-)Ale je to super parťák a vím, o čem mluvíš. Je to ten nejlepší relax a je úplně fuk, jaké je venku počasí. :-)
    Měj se fajn a trenérku od nás pozdravuj. Určitě by se Montymu líbila. ♥
    D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna