neděle 24. března 2019

Dnes už cvičit nemusím :-)

Dneska u nás mělo pršet... 🌧 Jenže neprší. A předpověď počasí se navíc mění doslova z hodiny na hodinu 🌧🌦☁️🌥⛅️🌤☀️ ... na úterní noc dokonce hlásí i "pršosníh" ☔️

Kdyby dneska pršelo, měla bych dostatečný důvod v neděli nedělat.😴

Jenže když neprší, je jaro, slunce svítí a já v hlavě nosím už nějakou chvíli svůj "rohlíkový" 🥐 zahradní projekt... říkám "NE" 🙅‍♀️ a v ne-děli prostě dělám 👩‍🌾

Sama nevím jak, ale 2. fáze mého letošního zahradního projektu tak byla započata :-)




Tentokrát jsem kvůli velké ploše změnila strategii - nejdřív ručně rýčem strhnout travní drn (rýč musí být při rytí hodně zešikma, téměř vodorovně se zemí) a až drny odvezu, zryju půdu a pak už jen rozmělním, uhrabu... a pokud to nevydržím, začnu rovnou sázet. 🌳🌸🌺🌼

Jinak zhruba 2 týdny počkám, jestli se neproberou nějaká semínka nechtěných rostlin, vypleju a pak sadím .-)

Hezký zbytek neděle

A.

8 komentářů:

  1. Aničko, Ty jedeš! :-) Ruce máš asi až na zemi..., ale bude to krásný. :-)
    (Dohled je důležitý, co kdyby si panička chtěla na chvíli odpočinout. :D))
    Měj se krásně!
    Pa, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, žene mě ta představa toho, co snad bude i v reálu :-))) Jinak ano, dohled musí být, to víš :-) Pa A.

      Vymazat
  2. Ahoj, vím že to se zahradou hodně umíš, už ted se těším na fotky nového projektu, až si ho osadíš, a pak až začne něco kvést. Ať se daří! Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, díky za poklonu :-) Tak snad se to mé "umění" projeví i na tomhle zahradním "rohlíku" .-) Už mám vymyšlenou osazovací sestavu. Hezké dny A.

      Vymazat
  3. Jaro je začátkem něčeho nového - těším se s tebou !! Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, je to tak. Díky za jarní souznění :-) Hezké dny A.

      Vymazat
  4. Moc se těším na fotky, až bude hotovo, třeba i s popisem nových keřů, trvalek ..... Umíte to krásně zapojit do stávajícího, chodím se inspirovat, také ráda přirývám, ať je kam sázet :) Krásné jaro! Petra J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, děkuji za "komentovanou" návštěvu :-) Určitě připravím i příspěvek o mé nové zahradní "sestavě", vymyšleno už mám, teď jen sehnat rostliny :-) Krásné dny A.

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna