středa 30. května 2018

Jak jsem vzlétla k oblakům

Krásný den. 

Ještě plná dojmů (stále tomu nemůžu uvěřit, že to vyšlo :-)) ze sobotního podvečerního vyhlídkového letu nad Beskydami sdílím pár fotek z neuvěřitelně krásného zážitku, který bych si ráda určitě ještě někdy zopakovala.


Trochu nečekaný závěr dne mi připravil jeden pan letec z malenovického letiště, když nám zavolal kolem půl šesté odpoledne, že by to dneska jako šlo... :-)

Asi před rokem a půl jsem vyhrála na plese vocher na vyhlídkový let nad Beskydami a já měla pořád čas a vzpomněla si až loni v září...

Jenže na podzim to nějak pořád nevycházelo s počasím. Už jsem se pomalu připravovala na to, že vocher propadne... Ale dnes... dnes to konečně vyšlo! :-)

Prý jako malé škvrně jsem neměla pud sebezáchovy. Posadili mě nahoru na skříň a já se nadšeně vrhala dolů, i když ještě nebyla připravena žádná náruč, která by mě v letu zachytila...

Tak že by restart starých vzpomínek z dětství? :-)

Když má přijít něco, z čeho je žaludek "na vodě" (a je úplně jedno, jestli je to státnice nebo let), preferuji raději moment překvapení, kdy se nestačím vystresovat.

Na zkoušky jsem se vrhala jako jedna z prvních a do kokpitu zasedla s úsměvem a čekala, až konečně vyrazíme. Co se má stát, ať se stane.

PS: a taky věřím v pozitivní konce :-)


Z původních 20 minut jsem se nakonec rozšoupla na třičtvrtě hodinku, takže jsem si ještě pořádně připlatila, ale stálo to vážně za to!

Frýdek-Místek, přehrada Olešná, výhled na Havířov, ale i Dětmarovice, Karvinou nebo Třinec, Těrlická a Žermanická přehrada, přehrada v Bašce, Morávce, přehrada Šance a pak ty naše krásné Beskydy - Lysá hora, Pustevny, Radhošť... ale taky Kopřivnice a Štramberská Trúba, Palkovické a Kozlovické hůrky...
















Pohled z ptačí perspektivy je úžasný a zážitek z letu ve sportovním letadle ještě mnohem intenzivnější než v klasickém velkém.

A další hranice komfortní zóny posunuta dál :-)

Krásné dny

A.

14 komentářů:

  1. Anicka nadhera... Tisko zavidim... :) maj sa dobre, tesi ma, ze si spat ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, moc zdravím a těší mě, že Ty sa těšíš :-))) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Aničko,
    naprosto chápu !
    Můj muž je modelář a podobný let si ke 40tinám také dopřál :-)
    Letěl i nad naším domem a prý to byl zážitek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, také jsem ten náš domek shora trochu zkontrolovala, jestli stojí a taáák :-) A.

      Vymazat
  3. Aničko,po přečtení jsem si vzpoměla taky na ten nepopsatelný pocit.Let a pak tandenový seskok SUPER. Prostě nádhera.Takže výškám zdarec.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak tandemový seskok, to musí být teprve něco! :-)

      Vymazat
    2. Aničko,omluva za překlep.Jasně,že tandemový.Papa Lenka.K

      Vymazat
    3. :-) Není zač se omlouvat, však jsme se pochopily i s překlepem .-)

      Vymazat
  4. Aničko, ráda věřím, že to je nádhera! Létat se nebojím, i když dávám přednost trochu větším strojům :o)
    Při posledním stoupání jsem viděla Karlštejn, až jsem v kabince vykřikla (a pak se muselo podívat dalších cca 200 lidí :o))
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to jsou zážitky, které se vryjí pořádně pod kůži, viď? :-)

      Vymazat
  5. Nááádhera, Aničko! Je tu krásně, že jo?;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna